Fra lænke til rem
#1
Jeg har været så heldig at få en lækker rem fra ABP til mit Omega PO i julegave. Og da jeg ikke selv har mod på at gi mig i kast med at skifte den selv, af frygt for ridser på horn og kasse, ville jeg hører om nogle af jer kan anbefale en urmager, der kan klarer udskiftningen smertefrit, og til en fornuftig pris? Skal være i Københavns området
Svar
#2
Jeg ville smutte forbi Mølbak og få det klaret, det burde ikke tage mange sekunder.
Og selvfølgelig tillykke med den nye rem :)
Svar
#3
Ravnkilde, Svajts, Mølbak, Klarlund m.m. Alle kan hjælpe dig på få minutter og til få kroner og måske UB nogle steder.
Svar
#4
Tak for det hurtige svar.

Jeg vil prøve at besøge en af dem i nævner.

Uret er købt hos Klarlund, men hvordan forholder de sig med hensyn til garanti på uret? er de ligeglad med man sætter en uoriginal rem på et ur under garanti?
Svar
#5
Er det købt hos Klarlund ville jeg gå derind. Der skal ikke være nogle problemer med garantien bare fordi du monterer en rem.
Svar
#6
Skift af rem kan virkelig ikke påvirke garantien på uret.

Enhver urhandler kan skifte remmen for dig, det behøver ikke være nogen af de ovennævnte. Måske skal du slippe et par mønter, men det går vel nok.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)