Singapore - ur køb ?
#1
Skal til Singapore her i julen
Nogen der har været der og handle ure og kan anbefale noget ?


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#2
Amehlbye Skrev:Skal til Singapore her i julen
Nogen der har været der og handle ure og kan anbefale noget ?


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Nyt eller brugt?
De fleste af mærker har deres Botiques omkring Ion Orchard og Scotts Rd, JLC er dog kun at finde under Marina Bay Sands.
Service i butikkerne er dog ofte den sædvanlige Singaporeanske standard. De aner generelt ikke hvad de taler om og har ikke mandat til at gøre andet end at fortælle dig hvad prisen er. Det er en skam.

Det leder tanken hen på dette scenarie.
http://www.youtube.com/watch?v=Td-Lb5NeFZo

For brugt ure er der et ret stort marked, men de har ikke rigtigt sådan deciderede butikker, prøv at kig på [url]"http://www.swx.com.sg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.swx.com.sg[/url] forum / trading pit, der har jeg handlet en del.

Hvad er du ude efter? Har boet her i noget tid så har måske en kontakt hvis du mangler noget specifikt.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
#3
Hej Peter,
Tak for input -
Tænkte blot på at kigge på lidt butikker og måske købe noget - ville nok primært gå efter panerai eller vintage rolex datejust til fruen
Anders


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#4
Amehlbye Skrev:Hej Peter,
Tak for input -
Tænkte blot på at kigge på lidt butikker og måske købe noget - ville nok primært gå efter panerai eller vintage rolex datejust til fruen
Anders

Panerai butikken ligger i Ion Orchard sammen med; GO, IWC, Tag Heuer, Omega, Rolex, ALS, HW etc. Man kan godt bruge en del tid derinde/Scotts rd.

Har aldrig været inde i Panerai butikken, det er ikke lige mig, men de fik da prakket et 243 på en kollega, så helt skidt kan betjeningen vel ikke være.

Sincere-Watches er en multibrand dealer der har en ret god rabat her hen over december hvis man betaler med visa.

Mener at Kai hos <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.rosswatch.com" onclick="window.open(this.href);return false;">www.rosswatch.com</a><!-- w --> har et par ældre datejust liggende. Butikken er i en lille arkade skråt overfor hard rock café Orchard, lige rundt om hjørnet fra Modesto's v. Orchard Parade Hotel.
Kan måske være lidt tricky at finde.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
#5
Ok fedt tak for input
Tror jeg vil kigge efter nogen brugt ure forhandlere og se hvad de måtte ligge inde med


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#6
Hej Anders

Håber ikke at jeg er for sent på den. Men hvis du går ind i Lucky Plaza (Orchard Road) og smutter op på 2. sal så er jeg sikker på at du finder de ure du leder efter. De har alt PAM, AP, Rolex osv.

God jagt.
Truyen
_____________________________________________________
PAM PreA 4,351,372,587,590 - RM11- 5980 -HYT H1-
HYT Iceberg - Seiko Spacewalk - AP ROO Carbon/RG - Devon Godiva- Rolex 'red' 1680 x 2 - Rolex Deepsea & Dblue +++
Svar
#7
Super mange tak - skal nok blive en spændende tur med bla 3 dage i Singapore :)
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#8
En Update herfra
Mange tak for input - jeg boede på fullerton bay hotel, og var også ovre under marina Bay sands - en masse lækre butikker

Kom også i Ion !! Damn en kæmpe kæmpe IWC butik - med modeller, kun lavet til den butik !!!

Tak for super,input

Jeg købte ikke noget, da jeg ikke fandt det rette, men blev ret fristet af et Vecheron


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#9
Hvordan var priserne når du indregnede dansk moms?
Svar
#10
Så kan det ikke betale sig at købe nyt


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)