07-11-2013, 12:02 PM
TimeToWatch.dk Skrev:Alle tre ure er i en uovertrukken kvalitet, men jeg har altid haft en svaghed for det VC kronograf. Så det ville være mit valg. Mener Dejan hos Klarlund har et tilsvarende, så smut evt. forbi dem på Vesterbrogade og få en snak med ham. Han er MEGET passioneret omkring high-end, så afsæt god tidAt service løber i 20 k tror jeg ikke på. Der er tale om et relativt simpelt klassisk manuelt kronografværk baseret på en ældre Lemania ebauch, og den kan de fleste urmagere skrue i og servicere for max. 3 k. Tror også Klarlund selv kan klare det autoriseret, hvis VC tillader dem det.
/Mads
Hej Mads. Tak for dit svar.
Jeg kan huske at du fortalte mig nogenlunde samme historie omkring værket i den AP Jules Small Seconds, du solgte mig for et års tid siden; at værket ikke er kompliceret og at de fleste urmagere kan klare et service. Jeg er ikke i tvivl om at du har ret. Tænker bare :"Hvad hvis nu der skal skiftes en reservedel". Kan en uafhængig urmager få reservedele til min AP og/eller til denne fine Vacheron Chronograf?

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)