Pris stigning indenfor 14 dage
Hej alle

Var inde og prøve en 47mm Submersible og der sagde Klarlund og der kommer stigninger om 14dage - samme størrelse som sidst

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Amehlbye Skrev:Hej alle

Var inde og prøve en 47mm Submersible og der sagde Klarlund og der kommer stigninger om 14dage - samme størrelse som sidst

Det lyder knageme ikke særligt godt Icon_e_sad Jeg går p.t. seriøst og overvejer et PAM...

Hvilken Submersible prøvede du, og ved du, hvilke modeller de ellers havde på lager?
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
De har 305 og 25 i Submersible - faktisk de to modeller jeg overvejer :)

Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Jeg er også helt vild med 25 og 305... Dog synes jeg ikke rigtigt, at der er gods nok i 25.

Ved du, hvad de havde hjemme udover disse Submersibles?
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Lagde ikke mærke til det, men de havde en radiomir i guld vist nok

Anders 

Svar
De hæver da prisen 2 gange hvert år gør de ikke? Det er vist helt normalt.
Svar
Mener da kun at der plejer at være en prisstigning pr. år?

Svar
JesperC Skrev:Mener da kun at der plejer at være en prisstigning pr. år?

ja, mener jeg også, men åbenbart kommer der en nu her
Anders 

Svar
Ja har lige googlet lidt på det, det er vist lidt op og ned, nogle år kun i april og andre lige en ekstra skrue i sep/okt?
Jeg mener at de også havde 2 pris-stigninger sidste år.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)