Mit nye ur.
Tusinde tak for jeres pæne ord Icon_hello og velkomst.

Jeg syntes Breitling laver nogle fede gummiremme, til nogle fine priser. Jeg har søgt en del på nettet. Har fundet et sted hvor de har et stort udvalg, men det er fra en side fra USA.

Er der nogen af jer flinke mennesker Icon_e_wink som evt har nogle godt link til steder inden for eu Icon_question
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar
John Skrev:Tusinde tak for jeres pæne ord Icon_hello og velkomst.

Jeg syntes Breitling laver nogle fede gummiremme, til nogle fine priser. Jeg har søgt en del på nettet. Har fundet et sted hvor de har et stort udvalg, men det er fra en side fra USA.

Er der nogen af jer flinke mennesker Icon_e_wink som evt har nogle godt link til steder inden for eu Icon_question

Enhver autoriseret Breitling-forhandler kan skaffe alle OEM-remme... Jeg ville helt klart kontakte verdens rareste urmager: Peter Halse.
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Jeg kan klart anbefale Breitlings Ocean Racer-rem, idet den er sporty og god til de varme sommerdage.

Her har du et billede af mit Steelfish med den omtalte rem.

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=4&t=5&start=6520" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=5&start=6520</a><!-- l -->
Svar
Velkommen til og tillykke med et fedt ur İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)