Linde Werdelin
Citat:Jeg vil betegne dette mysterium som moderat svær at løse. Du får dog lidt hints i form af min 'opskrift', når jeg går på rov efter et nyt ur. Dernæst vedhæfter jeg et par links, som indeholder billeder af mine ure. Endelig får du endnu en ledetråd - valget landte på en model fra et af de tre producenter, som jeg længe har talt om: Blancpain, JLC eller Rolex.

Opskriften: viewtopic.php?f=4&t=2879&p=33748&hilit=jagten+p%C3%A5+et+nyt+ur#p33748

Samlingen: viewtopic.php?f=4&t=2590&hilit=oh%C3%B8j&start=20, [url]"http://my-pleasure.dk/2012/05/en-laeser" onclick="window.open(this.href);return false;">http://my-pleasure.dk/2012/05/en-laeser[/url] ... re-del-vi/, viewtopic.php?f=4&t=1383&p=16671&hilit=iron+man#p16671, viewtopic.php?f=4&t=3621&p=46294&hilit=5130p#p46294.

hmmmm....... Det er jo ikke vildt meget jeg får at arbejde med. Jeg kan konstatere at du har forskellige ure i ædelmetaller og en forkærlighed for ure med rem. Desværre dækker dette over en stor del af urene fra JLC og BP. JLC har du i forvejen og du har eller har også haft JLC MC EWA, så med det in mente udelukker jeg JLC - Been there done that, tænker jeg. Så er der Blancpain og Rolex tilbage. Det oplagte og måske åbenlyse ville være noget Blancpain komplikation, men jeg tror du har en eller anden lyst til at prøve et Rolex, da det er den der "krone" der mangler i samlingen..... Uden at jeg dog ved om du stadig har en Sub med serti (Har dog set en til salg på et tidspunkt, måske det kunne være din?)

Med tanke på din hang til komplikationer, men også forholdsvis mange ure i ædelmetaller, og samtidig mange ure på remme. er jeg nok tilbøjelig til at tro at du går efter noget stål, på lænke med en eller anden komplikation..... jeg er nok tilbøjelig til at gætte på den nye Yacht-Master i stål. Sky-Dwelleren ville også være et bud (dog i ædelmetal), men der tror jeg ikke helt vi er endnu....

Yes - Yacht-master II i stål er buddet.
Svar
N/A...
Svar
God stil, Kim! En mand med handling bag ordene. Det kan jeg lide. Icon_cool

Endnu et ur som klæder dig.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)