Guld Master
Det er godt nok min kærestes, men syntes ikke i skulle snyde for et par billeder af denne flotte sag. Har gået med den de sidste par dage, yders behageligt at ha på.

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
Enig det er generelt et flot ur,
men som du er inde på der er noget morfar over det. Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Hvis du med 'morfar' mener underspillet, stilfuld, selvsikker og raffineret, så ja, helt klart morfar!

Mvh Jens
Svar
Jens Skrev:Hvis du med 'morfar' mener underspillet, stilfuld, selvsikker og raffineret, så ja, helt klart morfar!

Mvh Jens

Kunne ikke være mere enig. Det passer faktisk ganske nydeligt på den arm og det er yders elegant, stilfuldt og så er det jo bare en model som har det hele. Super værk, massiv guld, fantastisk klassisk design, den flotteste bagside man kan tænke sig og masser af stil og personlighed.

At det så derudover er en fryd at se på og en lise at bære.............

Jeg sidder pokkeme her med mit store HV og kommer helt til at savne et klassisk guldur Icon_e_biggrin1

Vh baun
Svar
Syntes faktisk heller ikke det er for lille til mig. Jeg er i den heldige situation at jeg kan bære alt fra store 44mm pams ned til vintage omega. De fleste størrelser klær min arm. Synd for alle dem der enten ikke kan bære det ene aller det andet Icon_e_smile
Svar
Utroligt flot ur. Specielt skiven. Er det lyset eller er det en stål-bagkasse?
Massivt guld eller guld-stål?
Svar
Det er bare lyset. Uret er massivt guld.
Svar
Kanon-ur
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)