Afstemning: Hvilken model ville du foretrække?
Patek Philippe Nautilus
Audemars Piguet Royal Oak
[Vis resultater]

Royal Oak vs Nautilus
T.Hansen Skrev:
KimT Skrev:For mig er størrelsen ikke et issue, men derimod det, at det af økonomiske årsager vil være mit eneste ur. Og det tror jeg bliver for hårdt Icon_e_wink

Meget enig, et enkelt ur ville ej heller fungere hos mig;)

Hilsen Tom.

Måske en sort Sub da det til nød går til alt - men sleeeet ikke dét ur.
Så vær du glad for at du ikke har midlerne Kim. Det ville ikke være rationelt.
Svar
baun Skrev:
HG Skrev:Ikke enig, jeg syntes at det sidder flot på Kim´s arm. Icon_e_wink

Dog vil jeg tro at det ville sidde pænere på min arm, MEN det får jeg aldrig råd til at prøve Icon_evil -

det må være perfekt til mig også.....

vh Baun
Helt enig, den ville passe dig godt :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Som jeg skrev er det PP flotteste, men AP'en vokser bare mere på din arm hvis du spørger mig.

Men du har jo valgt og hvis pengene var til det, så landede du det PP. Så vores mening vejer vel ikke så meget mere :-)

Så sælg og køb. Du finder nok penge til et ekstra med tiden.
Svar
Black Seal Skrev:.........du har jo valgt og hvis pengene var til det, så landede du det PP.............

Icon_+1 Vise ord !! Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
pbr Skrev:
Black Seal Skrev:.........du har jo valgt og hvis pengene var til det, så landede du det PP.............

Icon_+1 Vise ord !! Icon_e_wink

Icon_+1

Jeg synes at det står godt til dig, Kim. Det er hverken for stort eller for småt.

baun Skrev:
KimT Skrev:For mig er størrelsen ikke et issue, men derimod det, at det af økonomiske årsager vil være mit eneste ur. Og det tror jeg bliver for hårdt Icon_e_wink

uanset hvad kunne du vel godt have et par ure til under 10 K ved siden af.

vh baun

Icon_+1
Svar
Jeg føler lige at jeg skylder en tilbagemelding på hvad jeg endte med at bestemme mig for.
For nu er 5711 sat på standby for sommeren og jeg har besluttet mig for at nyde de ure jeg har
og ikke foretage forhastede beslutninger.

At skulle nøjes med et ur i en periode kommer ikke til at fungere, så jeg venter til et senere tidspunkt.
Svar
KimT Skrev:Jeg føler lige at jeg skylder en tilbagemelding på hvad jeg endte med at bestemme mig for.
For nu er 5711 sat på standby for sommeren og jeg har besluttet mig for at nyde de ure jeg har
og ikke foretage forhastede beslutninger.

At skulle nøjes med et ur i en periode kommer ikke til at fungere, så jeg venter til et senere tidspunkt.

Tror det er den rette beslutning ;) 5711 er bare et rigtig fedt ur, men i mit hoved kan det ikke gøre det ud for dem du allerede har :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)