Svar: 2
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej alle sammen!
Er der nogen herinde som tidligere har handlet med siden ora24.gr?
Har googlet dem lidt og har indtil videre ikke fundet noget negativt på dem.
Siden virker god nok, de har en fysisk butik og virker professionelle i deres mail respons.
Det eneste der umiddelbart nager mig er at den eneste form for betaling det er mulig er bankoverførsel.
Som i nok kan se har jeg ikke været så aktiv herinde før og der skal nok komme en introduktion når jeg lige får taget mig sammen ;)
Håber at der er nogen der kan hjælpe eller smide et godt råd.
Mvh
Ole
•
Svar: 295
Tråde: 11
De er ok! Berg kan bakke den op også;)
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Det eneste der umiddelbart nager mig er at den eneste form for betaling det er mulig er bankoverførsel.
Største del af de "sikre sælgere" (= forretninger) accepterer kun bankoverførsel. Nogle få har en CC portale men netop pga. charge back muligheden er den upopulær (+ CC transaktion koster penge for betalingsmodtageren).
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 295
Tråde: 11
Men ora har gode engelsk talende sælgere, og både Berg og jeg har handlet der. Stik Berg en PB, han er sidste mand der har handlet der!
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Man kan da sikkert også godt få lov til at betale med måske PayPal, hvis det er model livrem og seler!
Men man kan være 100% sikker på at sælgeren så vil have 5-8% oven i beløbet og det er jo ikke det rene sjov!
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 899
Tråde: 88
De er ok, god service og overnight shipping. :)
Hvis du vil spilde 3% i gebyr til PayPal er jeg sikker på at de går med til det. ;) Men det er så et 3% dyrere ur - Your loss!
Svar: 2
Tråde: 1
Hej drenge tak for jeres svar!
Har taget beslutningen om at handle med dem. Og det bliver over almindelig overførsel da jeg kun har fundet positivt omkring dem og har en god fornemmelse.
I vil høre fra mig når det hele er gået igennem mht hvordan det er gået men også selvfølgelig hva jeg har købt ;)
Har skrevet til dem om der er noget at gøre ved prisen. Tror det dog næppe men er opdraget på den måde at det værste man kan få er et nej ;)
Endnu en gang tak for jeres svar og for et kanon forum! En kæmpe tidsrøver!! :)
Mvh
Ole
•
Svar: 1
Tråde: 0
Hvordan gik handlen så OleL?
•
Svar: 104
Tråde: 3
Modtaget Likes: 79 i 37 svar
Givet Likes: 157
Det er jeg også interesseret i at høre. Har nemlig set mig lun på et ur hos dem :)
•