389...hvor er den blevet af?
#11
Bestemt Kim, men de fleste der har lang historie med at producere dykkerure starter ved 600m.
Pudsigt hvorfor disse 47mm titaniums modeller ikke er til mere. Måske ikke så pudsigt alligevel for Panerai mener 300m er nok (ref 24 og 25).
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#12
Der er en del fabrikanter der laver reelle dykkerure til "kun" 300 meter.
F.eks er AP Diver ISO 6425 certificeret som et dykkerur med sine 300 meter. Jeg ved godt at mange mener det er en
deskdiver, hvilket jeg absolut er enig i, men det mener jeg også at denne Panerai er Icon_e_wink Det gør dem dog ikke til mindre
fede ure for mig.

Jeg ved godt at mange facineres af dykkerure som kan gå ned til store dybder, men for MIG er 300 meter mere end rigeligt.
De større dybder handler vel mest af alt om at vise at man kan lave et ur der kan klare det, hvilket selvfølgelig er super.

Og hatten af for de tekniske løsninger som laves, men reelt behov er det vel ikke? Nærmere bare fedt, ligesom at nogle synes
det er cool med flot finisherede værker man ikke kan se. Det handler om at de KAN Icon_e_biggrin1

Og "just for the record" så synes jeg også at 389´eren er fed, bare for stor til mig.
Svar
#13
Ja 300m dækker jo ret beset os alle ind og mere til Icon_e_wink
så det er heller ikke noget der trækker ned hos mig, selvom jeg også godt kan lide ekstrem divers. Icon_cool

Men det er jo en "gammel snak" som vi aldrig bliver enige om Icon_cool
og det skal vi heller ikke. Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#14
Jeg tror vi er enige Icon_e_wink
Jeg synes det er nogle cool ure som kan de vilde dybder og tager hatten af for præstationerne, det er bare ikke noget jeg har et behov for.
Men det gør det jo ikke mindre fedt Icon_e_biggrin1
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)