Hvad sker der med kundeservice hos Krognos
Jeg har haft et ur til reparation i knap et år hos <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.Krognos.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.Krognos.dk</a><!-- w -->. Jeg har ikke hørt noget fra butikken på noget tidspunkt og nu vil jeg gerne have uret tilbage. Men i de seneste 4 md har det været helt umuligt at komme i kontakt med Krognos. Ingen svarer på butikkens tlf og der svares heller ikke på beskeder på mail eller tlf svarer. En gang har jeg dog talt med en dame der lover at ville undersøge sagen og ringe tilbage, men der sker bare ikke noget. Er der andre der har haft lignende oplevelser?

mvh Ulrik Frandsen
Svar
Øv øv. Vildt træls. Jeg har netop haft et ur til service hos Krognos. Butikken svarede på begge mine opkald, og uret var klar inden små to uger. Jeg har også tidligere haft ure hos Krognos, hvor servicen var fin. Det hjælper selvfølgelig ikke på DIN situation, og indlægget er ikke tænkt misbilligende på din post, men blot nuancerende.
Svar
Hvis de har en fysisk butik ville jeg tage forbi, hvis det er muligt.
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Citat:Krognos Urmageri ApS v/Jørgen Krognos | CVR: 16986704 | Frederiksberg Allé 70, 1820 Frederiksberg C | Tlf.: 3379 1450

Jamen, Jørgen har jo en fysisk forretning... Icon_e_wink

Hilsen John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Sendte på et tidspunkt via mail en prisforespørgsel på en lænke, intet svar! Jeg har endvidere kendskab til to sager, hvor Krognos har klokket godt og grundigt i det. Jeg henvender mig ikke længere til Krognos.

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
TioMalo Skrev:
Citat:Krognos Urmageri ApS v/Jørgen Krognos | CVR: 16986704 | Frederiksberg Allé 70, 1820 Frederiksberg C | Tlf.: 3379 1450

Jamen, Jørgen har jo en fysisk forretning... Icon_e_wink

Hilsen John

Jeg sidder i kørestol og det er ikke muligt for mig at komme ind i kælderbutikken. Undre mig blot over at butikken ikke svarer på gentagne henvendelser.

U Frandsen
Svar
Kan godt se dit problem, men langt nede under jorden er forretningen ikke hellere at det ikke ville lykkes med lidt hjælp fra Jørgen (som er måske nogen gang en anelse langsom, men absolut den mest elskværdig og god menneske ever).
Jeg tror at du har været meget uheldig; Jørgen plejer at tage telefonen hvis han ikke lige sidder med en kompliceret arbejdsopgave. Og datteren gør ligeledes.
Der er vist ikke andet at gøre end at prøve at ringe igen & igen.

Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)