Hjælp - arvestykke!
Jamen, jeg følger de garvede vintage fans råd og skaffer noget læder til uret.
Det er ikke usandsynligt at guldet er slidt væk, min morfar har brugt uret hver eneste dag siden han købte det fra nyt, det forlod ikke hans arm før den dag han forlod denne jord.
Det er en skam at uret ikke bliver brugt...
Uret er småt i forhold til hvad jeg er vant til, men uret har masser af historie, så det skal have en chance! :)

//Berg
Svar
berg Skrev:Jamen, jeg følger de garvede vintage fans råd og skaffer noget læder til uret.
Det er ikke usandsynligt at guldet er slidt væk, min morfar har brugt uret hver eneste dag siden han købte det fra nyt, det forlod ikke hans arm før den dag han forlod denne jord.
Det er en skam at uret ikke bliver brugt...
Uret er småt i forhold til hvad jeg er vant til, men uret har masser af historie, så det skal have en chance! :)
jeg tror det slidte kan være skygger - men puds på det i alle fald - det er lidt underligt hvis det skulle være slidt væk når ikke stjernerne på bagsiden er slidt ned ved observatoriet
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det er dette sted jeg mener. Måske er det lyset der driller:

İmage

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Vi er ikke nærige med billederne!
Men de er closeups, meget closeup, lidt klamt faktisk! ;)
Det har godt nok brug for at blive renset!

İmage
İmage
İmage
İmage

//Berg
Svar
Den kan blive superflot. Det netop gamle beskidte ure jeg går efter på auktioner.

Du kan jo også finde en lænke til den

[url]"http://www.tradera.com/omega-signerat-lank-i-guld-farg-auktion_191502_177154569" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.tradera.com/omega-signerat-l ... _177154569[/url]

VH Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)