Tur til USA.
Hvad kan det betale sig at købe med hjem fra USA.
Går ikke ud fra ure er en af de ting.
Robin Petersen

Stock:
Seiko Premier SRX004P1
Maurice Lacroix Pontos Decentrique GMT pt6118-ss001-330

Wishlist:
Panerai 388
Rolex Submariner No date 2012
Svar
Ikke hvis du påtænker at betale moms og told :-)
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Men ellers så amerikanske tøj mærker er billigere - north face er feks billigere - nogen solbriller mærker, parfumer og smøger - biler før 71 - speed både er også billigere -
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
vær dog opmærksom på at biler kan være svære at få indreg (hvis ikke de har været over fx Holland og været reg )
og Speedbåde skal forbi til en ce godkendelse til en 20tusinde.
dit håndled kan sagtens blive gransket i tolden , og så skal der vises papirer.
men ja tøj er billigt Icon_e_biggrin1
Svar
Så ud over pas, skal man have sine papirer med på sit Rolex eller hvordan er den virkelighed ?

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Miwes Skrev:Så ud over pas, skal man have sine papirer med på sit Rolex eller hvordan er den virkelighed ?

Vh. Michael

Det behøver du ikke, men du kan risikere de spørger og så kan du blot eftersende de danske papirer

Men nu er rolex ret almindeligt og det samme er de fleste gængse ure, så tror næppe det er noget, som springer i øjnene
Anders 

Svar
Bentzen Skrev:vær dog opmærksom på at biler kan være svære at få indreg (hvis ikke de har været over fx Holland og været reg )
Hvorfor er det nemmere hvis de har været over Holland?

//Berg
Svar
Jeg tog en speedbåd over og den gik til antwerpen og blev EU registreret - det anbefalede shipping firmaet i Florida - aner ikke hvorfor, så lytter med her
Anders 

Svar
Holland har en lidt mere lempelig lovgivning om miliøkrav , som kan blive benyttes ved import af nyere biler , som ikke er EF (dengang hed det EF )godkendt.
Men den største årsag er at der stadig er lempelige vilkår for import af veteran/samlerbiler i Holland (nedsat told ,moms )det er der ikke længere i DK.

Speedbåd ? den eneste grund jeg kan tænke mig til at , den skulle over Belgien/Holland ,er at det er der de billigste/fleste sejlruter går til, En CE godkendelse med ombygning ,er jeg ikke bekendt med skulle være billigere der . (Er det sådan en CE godkendelse du har fået lavet ?)
(om Belgien og Holland er ens på det område ved faktisk jeg ikke )
Svar
Bentzen Skrev:Holland har en lidt mere lempelig lovgivning om miliøkrav , som kan blive benyttes ved import af nyere biler , som ikke er EF (dengang hed det EF )godkendt.
Men den største årsag er at der stadig er lempelige vilkår for import af veteran/samlerbiler i Holland (nedsat told ,moms )det er der ikke længere i DK.

Speedbåd ? den eneste grund jeg kan tænke mig til at , den skulle over Belgien/Holland ,er at det er der de billigste/fleste sejlruter går til, En CE godkendelse med ombygning ,er jeg ikke bekendt med skulle være billigere der . (Er det sådan en CE godkendelse du har fået lavet ?)
(om Belgien og Holland er ens på det område ved faktisk jeg ikke )

yep, netop en CE godkendelse til at kunne bruge båden i EU farvande - båden skulle til Geneve, og godt nok langt på en US trailer (som ikke var godkendt) og havde set bedre tider.. Icon_sign
Anders 

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)