Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Givet Likes: 0
Jeg tog en speedbåd over og den gik til antwerpen og blev EU registreret - det anbefalede shipping firmaet i Florida - aner ikke hvorfor, så lytter med her
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•
Svar: 339
Tråde: 25
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Holland har en lidt mere lempelig lovgivning om miliøkrav , som kan blive benyttes ved import af nyere biler , som ikke er EF (dengang hed det EF )godkendt.
Men den største årsag er at der stadig er lempelige vilkår for import af veteran/samlerbiler i Holland (nedsat told ,moms )det er der ikke længere i DK.
Speedbåd ? den eneste grund jeg kan tænke mig til at , den skulle over Belgien/Holland ,er at det er der de billigste/fleste sejlruter går til, En CE godkendelse med ombygning ,er jeg ikke bekendt med skulle være billigere der . (Er det sådan en CE godkendelse du har fået lavet ?)
(om Belgien og Holland er ens på det område ved faktisk jeg ikke )
•
Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Bentzen Skrev:Holland har en lidt mere lempelig lovgivning om miliøkrav , som kan blive benyttes ved import af nyere biler , som ikke er EF (dengang hed det EF )godkendt.
Men den største årsag er at der stadig er lempelige vilkår for import af veteran/samlerbiler i Holland (nedsat told ,moms )det er der ikke længere i DK.
Speedbåd ? den eneste grund jeg kan tænke mig til at , den skulle over Belgien/Holland ,er at det er der de billigste/fleste sejlruter går til, En CE godkendelse med ombygning ,er jeg ikke bekendt med skulle være billigere der . (Er det sådan en CE godkendelse du har fået lavet ?)
(om Belgien og Holland er ens på det område ved faktisk jeg ikke )
yep, netop en CE godkendelse til at kunne bruge båden i EU farvande - båden skulle til Geneve, og godt nok langt på en US trailer (som ikke var godkendt) og havde set bedre tider..
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•