Svar: 25
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
I forlængelse af min anden tråd om et TH Carrera/Monaco ur vil jeg høre om nogle af jer ved hvad ure i f.eks. Dubai eller Abu Dhabi koster??
Har noget familie der skal holde nytår dernede og så tænkte jeg at man måske kunne drage fordel af det og få et nyt ur med hjem i stedet for et brugt
Men hvor meget billigere er de dernede?? (hvis de overhovedet er billigere!!)
Citizen "Pingo" med gummirem
Rosendahl Tom K Le Mans
Pulsar PV4005X1
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Du skal huske på at der skal betales ca. 30 % i told og moms når uret tages med ind i DK fra et ikke EU land.
Jeg har ikke personlige erfaringer mht. priserne i Dubai, men flere herinde har, og de skal nok dukke op på et tidspunkt.
Dog skal besparelsen være stor for at det kan betale sig. (Told, moms og evt. rabat i DK skal jo også indregnes)
Der er som regel også gode rabatter at hente hos de fremragende danske ADér (forhandlere)
•
KimT Skrev:Du skal huske på at der skal betales ca. 30 % i told og moms når uret tages med ind i DK fra et ikke EU land.
Jeg har ikke personlige erfaringer mht. priserne i Dubai, men flere herinde har, og de skal nok dukke op på et tidspunkt.
Dog skal besparelsen være stor for at det kan betale sig. (Told, moms og evt. rabat i DK skal jo også indregnes)
Der er som regel også gode rabatter at hente hos de fremragende danske ADér (forhandlere)
OK, håber nogle med nyere Dubai priser dukker op så
Mht. rabat, er der så meget at hente hos de danske forhandlere?? Kan se at f.eks. urvaerket.dk har noget billigere priser end listepriserne i TH kataloget!!
Rosendahl Tom K Le Mans
Pulsar PV4005X1
•
Har været der for nylig og der er nada at spare...... Du kan måske være heldig at lave en fornuftig handel på guld Souken. Flere af butikkerne har nyere brugte ure liggende i butikkerne. Men nye ure er der ikke noget at spare på...
•
@Morten: Nå okay, havde ellers troet (eller håbet) at ure ville være billige sådanne steder.
Nogle med erfaringer på priserne hos AD i Singapore/Malaysia??
Rosendahl Tom K Le Mans
Pulsar PV4005X1
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
der er ikke noget generelt at hente i Singapore prismæssigt og heller ikke Kuala Lumpur eller Hong kong og slet ikke hvis man tager hensyn til told/moms og det er man absolut nødt til
vh
•
Nå okay
Tak for svarene.
Rosendahl Tom K Le Mans
Pulsar PV4005X1
•