Nokia Lumia 920
Hej alle.

Er der nogen som har erfaringer med denne telefon? Jeg overevjer kraftigt at skifte min HTC ud, da den er begyndt at halte lidt og jeg trænger til prøve noget nyt efter ca 2 år med HTC.

Men er der nogen herinde som har den, eller som har planer om at købe den?
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
Jeg har en kollega der har købt den. Det er svært at give en fornuftig vurdering af et stykke hardware man ikke selv har ejet, men den virker til at køre sweet. Har ingen personlig erfaring med Windows mobile, men umiddelbart så det meget funktionelt og intuitivt ud

Finishen er ok uden at være prangende og den er efter min mening lidt klodset, men ikke noget der ville afholde mig fra evt. at købe en. (Vælger dog nok alligevel at købe en android igen som det vanedyr jeg er)
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
super fed tlf -

minus - lotus notes kan endnu ikke køre på den
minus - den virker stor i hånden
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
En kammerat fra træningscentret har den også, og han er rigtig glad for den. Han har så også været på Nokia bølgen med den sidste Lumia.

Jeg har ikke helt besluttet mig endnu, legede med den i Fields og den virker god.

Kameraet er forresten VIRKELIG godt, hvad enten det er i mørke eller med rystelse. Stabilisatoren og selve kameraet tager virkelig kegler.

Jeg overvejer dog om jeg overhovedet kan bruge alle de funktioner den kan, og jeg kender sikkert ingen gang halvdelen.

Som Anders siger, så er den stor. Men den føles også som en solid telefon, og så er den ikke meget større end min HTC Sensation XL, som jeg har cover på.

Hmm, jeg er ikke blevet meget klogere endnu..
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)