Nogen erfaring med uhren-miquel.de?
Hejsa,

Jeg er igang med at købe mit første luksus ur - et nydeligt JLC - men har ikke så meget erfaring med diverse forhandlere, så håber I har lyst til at dele lidt ud af jeres erfaring.

Har været lidt rundt i København (Ole Mathiesen og Hvelplund), men opdagede jeg kan spare ca. 15.000 kr. ved at købe det hos [url]"http://www.uhren-miquel.de" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.uhren-miquel.de[/url]. Så ville høre om der er nogen der har erfaring med Miquel?

Hvad jeg lige kan finde af anmeldelser, så virker han meget troværdig, men man siger jo at hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det dét som regel også. Og en besparelse på omkring 15.000 kr. lyder alligevel for godt til at være sandt....eller hvad?

Et hurtigt bonus spørgsmål omkring Ole Mathiesen og Hvelplund - nogen der har erfaring? Synes klart jeg fik den bedste service af Hvelplund. De virkede lidt ligeglade og som om det bare skulle overståes hos Ole Mathiesen. Havde forventet en lidt anden service når man overvejer at købe et ur til over 50K.

På forhånd tak.
Kasper
Svar
Jeg har ingen erfaringer med ham du nævner i udlandet - måske du kunne bede om referencer ?

Blot tjekke at der er en fysisk adresse og vat nummer - samt et eller flere Tlf numre -

Mht rabat, så tror jeg ikke det skal skræmme dig - nogen forhandlere i udlandet kan give gode rabatter på brugte ure eller på ure, der er købt hos autoriseret forhandler og som så sælges hurtigt videre via en ikke autoriseret forhandler
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Amehlbye Skrev:Jeg har ingen erfaringer med ham du nævner i udlandet - måske du kunne bede om referencer ?

Blot tjekke at der er en fysisk adresse og vat nummer - samt et eller flere Tlf numre -

Mht rabat, så tror jeg ikke det skal skræmme dig - nogen forhandlere i udlandet kan give gode rabatter på brugte ure eller på ure, der er købt hos autoriseret forhandler og som så sælges hurtigt videre via en ikke autoriseret forhandler

Tak for dit input, Anders.

Der er både fysisk adresse og telefonnummer, så baseret på selve hjemmesiden virker de reelle nok. De tilbyder både at man kan snakke med ejeren inden man bestiller online eller at man kommer forbi og ser uret i butikken. Så det var egentlig prisen der gjorde mig mest nervøs. Men kan forstå på dit svar at det er ikke helt ualmindeligt, hvilket er rart at vide.

Tror jeg må på et forlænget weekend ophold i tyskland sammen med familien Icon_e_biggrin1
Svar
Hej k.andersen!

Endte du med at handle hos Uhren Miquel, og hvordan var din oplevelse i givet fald med dem?
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)