Chopard Gran Turismo XL uden papir og boks
Hej alle ur orakler.

Jeg har et Chopard Gran Turismo XL uden papir og boks, da jeg købte uret havde kasse og papirer ikke den store interesse for mig, nu er jeg af økonomiske årsager tvunget til at sælge mit ur Icon_e_sad , men kan ikke finde boks og papir.
Hvad har det af betydning, og har i foreslag til pris og salgskanal?

[url]"http://www.chopard.com/en/classicracing/millemiglia/mille-miglia-gran-turismo-xl-168997-3001.aspx#/en/product/168997-3001/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.chopard.com/en/classicracing ... 8997-3001/[/url]

På forhånd mange tak for jeres seriøse konstruktive indstilling Icon_e_wink

78jyden
Svar
Hej "78jyden"

En hurtig søgning på Chrono24.com som er den største internationale online markedsplads hvor det handler om ure, giver priser på onkring 20k til 24k.
Og så skal man gerne trække lidt fra de priser man ser derinde, da de til tider er lidt høje. Derudover er dem til omkring 20k som nye og komplette.

Du skriver ikke noget om stand og alder på dit, men det er et svært ur at sælge, da de ikke er voldsomt populære i DK.
Selvom at det er et fint ur.

Manglende boks og papirer trækker meget ned for mig og mange andre "urtosser" og så skal jeg vide mere om stand/alder for at gætte på en pris.
Mht. til hvor du kan sætte det til salg, så ville jeg sætte det på timegeeks.dk eller vintageure.dk
Svar
Hej KimT

Uret er i rigtig fin stand og fra 2009, jeg prøvede at få Lauritz.com til at vudere det, de sagde 15-20K og syntes det var i rigtig fin stand, men syntes godt nok ikke de tog det særlig seriøst
Svar
2009, fin stand og uden boks og papirer.
Jeg tror det bliver svært at få over 20k for det.

Som nævnt herover, så er det rigtig svært at sælge uden boks og papirer, uden et stort værditab.
Lauritz.com er nok ikke et skidt bud, da der her er mange almindelige mennesker (som ikke er "urtosser") der ser det, hvilket bidrager til en chance for en højere pris.

Måske nogle af de prof. urhandlere, der kigger forbi herinde kan give et mere konkret bud på deres mening?
Svar
en 2010/11'er komplet kan erhverves for 20k indenfor EU....en 09'er uden B&P får du nok desværre ikke mere end 15K for. Prisen skal være meget attraktiv for at den kan sælges uden boks og papir og som Kim nævner er mærket ikke specielt varmt i DK.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)