Mit første Rolex..
Hej.
Mange tak allesammen for den pæne og positive modtagelse af min Rolex. Jeg er stadig super glad for uret.
Da jeg første gang havde uret i hånden og lidt senere på armen bredte der sig en dejlig ro i mig. Jeg var nået til enden af urrejsen...troede jeg.
Nu behøvede jeg ikke mere, at sidde og kigge på andres ure og drømme om engang at eje sådan et fint ur.
Men den der ur-bacille en en drilagtig bandit. Icon_e_biggrin1
Der går jo ikke længe, før man lige skal se hvad de andre urtosser nu har fået fat i.
Og så begynder man lige så stille at drømme lidt igen. Og i det her tilfælde var det så en Rolex mere. Godt nok en lidt ældre model, men jeg syntes den ville passe umanerligt godt til mine ældre Omega´er.
Det var Baun´s fine Datejust jeg havde kig på. Det var lige noget for mig. Da Peter Halse så nævnte at han da vist nok havde en liggende som jeg kunne være interesseret i, slog jeg til.
Jeg købte uret ubeset efter ca 10 sek betænkningstid. Han havde det ikke med til det sønderjyske GTG, så der gik en uge inden jeg fik hentet det i Horsens.
Men min glæde og overraskelse over urets fine stand var ventetiden værd.
Det var den fineste Rolex Datejust Turn O Graph.
Og nu er jeg sikker på, at jeg ikke skal have flere ure......tror jeg Icon_e_wink
Der skal nok komme et indlæg med billeder senere.
Mvh Palle
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)