Hvad mangler du?
Jeg synes bare det er synd at private annoncer drukner i de andre. Der er efterhånden mange af de etablerede med egne hjemmesider som også smider deres ure på din side. Tror mange ser på forsiden hvor urene ligger.

Men det var også bare en tanke. Alternativt kunne man måske sætte et loft på hvor mange annoncer man må have liggende ad gangen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Jeg går i tænkeboks Icon_e_wink
Svar
Black Seal Skrev:Jeg synes bare det er synd at private annoncer drukner i de andre. Der er efterhånden mange af de etablerede med egne hjemmesider som også smider deres ure på din side. Tror mange ser på forsiden hvor urene ligger.

Men det var også bare en tanke. Alternativt kunne man måske sætte et loft på hvor mange annoncer man må have liggende ad gangen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er meget enig. Man drukner som privat i professionelle og semi-professionelle forhandleres annoncer. De skal leve af det, så det er klart at de har behov for at eksponere deres varer mere.

En håndsrækning til private kunne være at man igen åbnede op for at private kunne sælge via forum. Ved godt det er lidt kontroversielt, men jeg ser da et par fordele ved det både som køber og som sælger.

Mange af os kender jo hinanden og vil samlet få stillet nysgerrigheden om hvorfor der sælges, hvad der skal ind osv.osv. Samtidigt vil det være muligt at lægge nye billeder på løbende, samt svare på salgsrelaterede spg. en gang i stedet for flere.

Der er jo ingen der siger at man som privat sælger OGSÅ kan indrykke på salgssiden, så udefrakommende også kan se annoncen.
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Det kommer ikke over på forummet af to årsager. For det første er der lavet en dedikeret salgsside og dernæst krævede det en (for) stor del arbejde fra moderatorene inden salgssiden kom. De fordele du er inde på Jesper, var der mange der så som ulemper. F.eks. det med at der kom kommentarer i tråden, hvilket tit krævede indgriben fra moderator.

Men en layout ændring ifht. muligheder (privat/erhverv) på salgssiden som Torben foreslår vil jeg tænke over.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)