Bo Mølbak
Mølbak har for nylig serviceret mit Omega Planet Ocean.
Det er 6 år gammelt og var begyndt at tabe lidt for meget tid.

Nu her et lille måned efter, er det bare spot on.
Og som tidligere var Bo Mølbak super behagelig og levede op til den lovede leveringstid.

Så thumps up til Bo Icon_e_biggrin
Svar
Har lige fået isat et safirglas i mit Sumo. Super hurtigt og som altid god behandling og ursnak.

Og han har også gode priser - mangler dog at kunne modtage betaling med DK, men nu var det mig som havde glemt at han ikke gjorde og måtte derfor en tur til Østerbro og retur Icon_e_sad Icon_e_sad

Men han er bare Icon_e_geek Icon_e_geek
Svar
Jeg skal have fundet en som kan afhjælpe reklamationer i Kbh. Måske jeg skal smutte over og høre om Bo vil påtage sig det....
Svar
CT-Watches.dk Skrev:Jeg skal have fundet en som kan afhjælpe reklamationer i Kbh. Måske jeg skal smutte over og høre om Bo vil påtage sig det....

Om ikke andet, så kan der drikkes kaffe et sted Icon_e_biggrin
Svar
Panerai Skrev:
CT-Watches.dk Skrev:Jeg skal have fundet en som kan afhjælpe reklamationer i Kbh. Måske jeg skal smutte over og høre om Bo vil påtage sig det....

Drikker ikke kaffe, Torben Icon_e_biggrin Men regner med at tage til Kbh. i begyndelsen af det nye år, så må vi lige finde ud af noget. Vil en tur forbi de forskellige butikker...
Svar
Panerai Skrev:Har lige fået isat et safirglas i mit Sumo. Super hurtigt og som altid god behandling og ursnak.

Og han har også gode priser - mangler dog at kunne modtage betaling med DK, men nu var det mig som havde glemt at han ikke gjorde og måtte derfor en tur til Østerbro og retur Icon_e_sad Icon_e_sad

Men han er bare Icon_e_geek Icon_e_geek
Haha for et par år siden byttede jeg et par ure og skulle af med nogle kr Icon_e_wink og stod med Dankortet i hånden øhh jeg tager ikke dk. Så måtte jeg finde en "danske bank"og tilbage igen Icon_cool
Udfordringer Icon_e_wink
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
CT-Watches.dk Skrev:
Panerai Skrev:

Drikker ikke kaffe, Torben Icon_e_biggrin Men regner med at tage til Kbh. i begyndelsen af det nye år, så må vi lige finde ud af noget. Vil en tur forbi de forskellige butikker...

Det er ligesom at cykle Claus - du har bare ikke lært det endnu med kaffen Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)