|
Hvordan opbevarer I jeres ure? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Hvordan opbevarer I jeres ure? (/showthread.php?tid=83840) Sider:
1
2
|
Hvordan opbevarer I jeres ure? - hillyzen - 20-12-2022 Hej Hvordan opbevarer I jeres ure? Har I en fancy æske eller lign. til at opbevare dem i? Jeg har haft mine liggende i de originale æsker for de ure, jeg ikke bruger så tit. Dem jeg bruger ofte har jeg liggende i en skuffe med sokker. Undtagen mit G-shock som ligger alle mulige steder, hvor jeg lige har lagt det... Hvad gør I med jeres ure? Hvis I bruger en eller anden æske eller et produkt, vil jeg gerne høre hvilket specifikt produkt. Hvis I har fundet en eller anden smart løsning med at bruge et eller andet som egentlig ikke var designet til formålet er jeg særligt interesseret. Også hvis I har bygget et eller andet selv. Det kunne være sjovt med billeder af jeres forskellige løsninger! RE: Hvordan opbevarer I jeres ure? - bjorn_e58 - 20-12-2022 Jeg har ofte to ure i brug ad gangen, så det ene er på armen, det andet ligger og flyder et sted. Ellers har jeg dem i en af den slags bokse, der findes i et hav af udgaver, hvor der er et rum per ur med en slags pude, som man spænder lænken omkring. Det gør det også nemt at køre i banken med hele molevitten, når jeg er ude at rejse Billedet viser det meste af boksen. Med indhold.... ![]() /Bjørn. RE: Hvordan opbevarer I jeres ure? - pbr - 20-12-2022 Hvad Bjørn siger
RE: Hvordan opbevarer I jeres ure? - bjorn_e58 - 20-12-2022 (20-12-2022, 05:57 PM)pbr Skrev: Hvad Bjørn siger Ja, ja Peter. Men din kasse rummer nu en del flere ure end min! /Bjørn RE: Hvordan opbevarer I jeres ure? - pbr - 21-12-2022 (20-12-2022, 09:15 PM)bjorn_e58 Skrev:(20-12-2022, 05:57 PM)pbr Skrev: Hvad Bjørn siger Til gengæld er blot ét enkelt af dine ure, dyrere end alle mine tilsammen !! RE: Hvordan opbevarer I jeres ure? - MichaelA - 24-12-2022 Opbevarer dem som Peter og Bjørn Hvordan opbevarer I jeres ure? - Avantismo - 24-12-2022 Jeg har et par urbokse. Som denne ![]() Jeg har aldrig alle ure på adressen. Som regel har jeg 6 stk hjemme af gangen. Har ca 20 ure pt Hvordan opbevarer I jeres ure? - Stensbjerg - 27-12-2022 Mine beaters ligger rundt omkring i huset, Og så har jeg en blød rejse Wallet fra Yema hvor de 2 af mine ure til pæn brug /fritid som ikke bliver luftet ligger. Det virker super bla. Fordi der alene er tale om 3 ure ![]() Det med at opbevare i en reel ur kasse har aldrig rigtigt fanget mig. ![]() Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk RE: Hvordan opbevarer I jeres ure? - hillyzen - 19-04-2023 Tak for alle jeres svar. Jeg må nok have mig sådan en kasse. Hvor har I købt jeres? Er der nogen særlige I kan anbefale? Hvordan opbevarer I jeres ure? - jazzman - 20-04-2023 Jeg bruger denne, købt i føtex for lang tid siden Sent from my iPhone using Tapatalk ![]()
|