Urdebatten / Urforum
Watches & Wonders 2022 - Jeres reaktioner? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Watches & Wonders 2022 - Jeres reaktioner? (/showthread.php?tid=83753)

Sider: 1 2

Watches & Wonders 2022 - Jeres reaktioner? - cfnissen - 31-03-2022

Sidder og kigger på nyheder. Altid sjovt at se om der er ure, der brænder sig ind på nethinden.

Lige nu fra min lænestol

- JLC Polaris Perpetual - flot ur med gode specs, men perpetual og toolwatch? Er vi ved at være lidt for langt fra Polaris-historien?

- Lange Odysseues Titanium - ku’ godt. Med en finish der er mere sporty og mindre ‘shiny’ er det ved at være der i mine øjne. Men prisen Og så en lille tanke i baghovedet - Sportsur og Lange i samme sætning

- Tudor Black Bay Pro - I princippet et flot flot ur, men er det kun fordi det skriger Rolex Explorer II 1655??? Og tykkelsen?

- JLC Atmos - to vilde nye modeller. Den komplicerede er så sindssyg. Heldigvis er prisen totalt og aldeles uden for rækkevidde

- Carties Santos Dumont - tre varianter med spændende look. Den sorte stålversion ser flot ud

Har I lagt mærke til noget fra jeres lænestole?

Claus

Sent from my iPhone using Tapatalk

Watches & Wonders 2022 - Jeres reaktioner? - Stensbjerg - 31-03-2022

Heller ikke i år syntes jeg der er kommet noget ud (som jeg har set) som kan træde direkte ind på min most Wanted liste.

Det rummer de samme drømme som har hængt der nu gennem flere år.

Helt enig i Polaris Perpetual trækker for meget i hver sin retning, dog savler jeg over deres nye World timer, check den skive.

Patek har lavet deres Travel time i en brun variant som jeg også finder ret flot.

Men det er way off mit budget,
Og heller ikke første valget hvis jeg stod i beslutningen.

Så et roligt 22 herfra,
Hvor der gerne bare må lande en lænke til min autozilla

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk

RE: Watches & Wonders 2022 - Jeres reaktioner? - longbear - 31-03-2022

der er endnu ikke noget der har fået mig rigtigt op af stolen, men jeg er meget mystificeret over Pateks nye Calatrava. Det kunne lige så godt være en ny model fra Longines Heritage serien med det design. Jeg må købe en vokal. Billede fra Hodinkee.

İmage

Watches & Wonders 2022 - Jeres reaktioner? - Avantismo - 31-03-2022

Tjo.

Jeg har mest bemærket det Rolex GMT der er vendt på hovedet.

Dato til venstre. Wtf. Det er bare ringe designİmage

İmage

Watches & Wonders 2022 - Jeres reaktioner? - aammat - 31-03-2022

Dette nye H. Moser & Cie Endeavour Centre Seconds Concept i Lime Green er smukt.. İmage

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Watches & Wonders 2022 - Jeres reaktioner? - Avantismo - 31-03-2022

Gudesmukt

RE: Watches & Wonders 2022 - Jeres reaktioner? - MichaelA - 31-03-2022

Det er jo lysår foran PP's forsøg på et Longines.

Watches & Wonders 2022 - Jeres reaktioner? - cfnissen - 01-04-2022

Fik ikke dette med på min liste. Skulle nok være under “holy shit, hvor vildt” som overskrift.

Moser gør bare mange ting anderledes. Her er det lidt leg med farven sort

İmage
İmage
İmage

Sent from my iPad using Tapatalk

Watches & Wonders 2022 - Jeres reaktioner? - tg - 01-04-2022

Tudor black bay pro ser spændende ud, men den skal nok lige prøves på armen, den lyder til at være for høj til min arm.

Derudover synes jeg faktisk at Rolex har lavet et godt move med air king. Jeg har aldrig været fan af den høje milgauss kasse, som også blev brugt indtil nu på air king. Den nye kasse til air king ser rigtig ud. Det bliver sikkert ikke et ur man kan prøve på armen først... Så på den måde er nyheden jo ligegyldig.

Oris pro pilot er ret flot, og med et spændende værk. Det er sådan et ur jeg får lyst til at vide mere om.

Ellers var det vist moonswatch der løb med opmærksomheden... Gad vide om det var planlagt i forhold til watches and wonders...

Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk

Watches & Wonders 2022 - Jeres reaktioner? - onkeldunkel - 02-04-2022

Jeg er ret vild med denne her GS

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk