Urdebatten / Urforum
Min nye Watch Winder fra LuxBoks - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Min nye Watch Winder fra LuxBoks (/showthread.php?tid=82705)

Sider: 1 2

Min nye Watch Winder fra LuxBoks - Miwes - 06-11-2018

En lille udpakning af min første Watch Winder, som er indkøbt til mit Maurice Lacroix masterpiece, hvor der bl.a. er års kalender.

RE: Min nye Watch Winder fra LuxBoks - MichaelA - 06-11-2018

Fin lille boks du har fået dig :)
Og fiks piedestal!

Urbevæger jf deres hjemmeside. Ikke den mest sexede betegnelse.

Prøv at putte Ubåden i og se om det passer. Så passer alle vist.

Man kan altid tjekke danske virksomheder hos virk.dk
https://datacvr.virk.dk/data/visenhed?enhedstype=virksomhed&id=34224463&soeg=Linden%C3%A6svej%2020,%208300%20Odder&type=Alle&language=da

PS
Den flade ende på fjederen

RE: Min nye Watch Winder fra LuxBoks - Avantismo - 06-11-2018

Luxboks kan varmt anbefales. 

Fik en urboks fra dem for et par år siden i gave. 

Fin kvalitet til prisen.

RE: Min nye Watch Winder fra LuxBoks - Miwes - 06-11-2018

(06-11-2018, 06:47 PM)MichaelA Skrev: Fin lille boks du har fået dig :)
Og fiks piedestal!

Urbevæger jf deres hjemmeside. Ikke den mest sexede betegnelse.

Prøv at putte Ubåden i og se om det passer. Så passer alle vist.

Man kan altid tjekke danske virksomheder hos virk.dk
https://datacvr.virk.dk/data/visenhed?enhedstype=virksomhed&id=34224463&soeg=Linden%C3%A6svej%2020,%208300%20Odder&type=Alle&language=da

PS
Den flade ende på fjederen

Ubåden vil simpelthen falde helt udenfor kategori og jeg ville være nødt til at skære ekstra åbninger i kassen  Icon_lol

Det med fjederen var jeg godt klar over, men her var der faktisk en fejl i + og - som var vendt forkert og jeg valgte den med fjederen og flad ende.

Den står og spinner som den skal og holder sine pauser...lyd er der ikke noget af, hvilket selvfølgelig kan ændre sig lidt efter brug, men er dog håbefuld  Icon_Up

RE: Min nye Watch Winder fra LuxBoks - Stenstrup - 06-11-2018

(06-11-2018, 07:36 PM)Miwes Skrev:
(06-11-2018, 06:47 PM)MichaelA Skrev:

Ubåden vil simpelthen falde helt udenfor kategori og jeg ville være nødt til at skære ekstra åbninger i kassen  Icon_lol

Det med fjederen var jeg godt klar over, men her var der faktisk en fejl i + og - som var vendt forkert og jeg valgte den med fjederen og flad ende.

Den står og spinner som den skal og holder sine pauser...lyd er der ikke noget af, hvilket selvfølgelig kan ændre sig lidt efter brug, men er dog håbefuld  Icon_Up

Jeg har 4 watchwinders til 8 ure og har stor glæde af dem.

Hvis værket i uret er baseret på 7750, trækkes uret kun op ved at winderen kører højre op. 750 omgange i døgnet bør være nok og 900 - 1.000 er mere end rigeligt.

Min nye Watch Winder fra LuxBoks - ultoman - 07-11-2018

nu har jeg efterhånden vænnet mig til de hastigheden på dine urkøb, som jeg nyder i og med det jo gerne betyder en ny video :)

Jeg må dog også tage hatten af for hvor tit du køber “tilbehør” til dit nye ur så som remme, og nu denne gang en winder :)

nå håber jeg ikke at afspore din tråd, men winderen fik mig til at tænke på et urpengeskab jeg så idag da jeg var indefor at hente et ur fra et værkstedsbesøg :)

her lige et par billeder

kassen med lågen lukket til
İmage

her ses bagsiden af lågen (mekaniken)
İmage

prisen er desværre i euro :(
İmage

nu hvor vi jo er urtosser, er her også lige et at det nu hjemvendte ur :)
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

RE: Min nye Watch Winder fra LuxBoks - Stensbjerg - 07-11-2018

Fin lille sag Icon_cool
det virker dog til at det genere at låget ikke bliver oppe ved åbning?

Jeg har selv en til to ure, som jeg dog i dag mest bruger til display,
Men jeg kunne godt finde på at sætte Davosaen til. Icon_blink

RE: Min nye Watch Winder fra LuxBoks - Miwes - 07-11-2018

Det var dog den fedeste boks  Icon_party

Jeg er da helt tændt når jeg ser sådan en boks og for mig er hele indpakningen en del af oplevelsen.

Glæder mig over dit indlæg  Icon_Up så hold jer ikke tilbage, jeg ser gerne jeres ur optrækker-kasser  Icon_blink

Man burde lave en tråd om den fedeste kasse der fulgte med til sit ur  Icon_smil

RE: Min nye Watch Winder fra LuxBoks - ultoman - 07-11-2018

Lågen var ren faktisk ganske nem at bevæge, og når man slap den forblev den i den position man forlod den i.
Glemte at spørge hvor meget det vejede, og da jeg selv lige tog fat for at løfte den, rykkede den sig ikke ud af stedet Icon_blink

Kunne dog godt vippe den, men let var den bestemt ikke...

Problemet som jeg ser det, er at det indvendige side af lågen er den flotte, hvor man kan se mekanikken, og skal den så stå så man kan nyde den er der jo ikke meget pengeskab over produktet Icon_e_biggrin1

RE: Min nye Watch Winder fra LuxBoks - Stensbjerg - 07-11-2018

(07-11-2018, 08:53 PM)Miwes Skrev: Det var dog den fedeste boks  Icon_party

Jeg er da helt tændt når jeg ser sådan en boks og for mig er hele indpakningen en del af oplevelsen.

Glæder mig over dit indlæg  Icon_Up så hold jer ikke tilbage, jeg ser gerne jeres ur optrækker-kasser  Icon_blink

Man burde lave en tråd om den fedeste kasse der fulgte med til sit ur  Icon_smil

Den fedeste urbox der nogensinde er fulgt med et ur jeg har købt
får jeg for sure i næste uge  Icon_blink