|
Man kan godt få smukke ting sendt med posten. - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Vintageure (+25år) (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=98) +--- Tråd: Man kan godt få smukke ting sendt med posten. (/showthread.php?tid=82666) |
Man kan godt få smukke ting sendt med posten. - Emancipator - 11-10-2018 Fik dette smukke Cauny med posten i går. Syntes bare lige jeg ville vise det frem :)
RE: Man kan godt få smukke ting sendt med posten. - Yojimbo - 25-10-2018 Charmerende vintage, som man bliver glad af at se på! RE: Man kan godt få smukke ting sendt med posten. - MTF - 25-10-2018 Den ser sgu flot ud RE: Man kan godt få smukke ting sendt med posten. - Frankur - 26-10-2018 Flot vintage ur |