Urdebatten / Urforum
Man kan godt få smukke ting sendt med posten. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Vintageure (+25år) (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=98)
+--- Tråd: Man kan godt få smukke ting sendt med posten. (/showthread.php?tid=82666)



Man kan godt få smukke ting sendt med posten. - Emancipator - 11-10-2018

Fik dette smukke Cauny med posten i går.
Syntes bare lige jeg ville vise det frem :)

İmage


RE: Man kan godt få smukke ting sendt med posten. - Yojimbo - 25-10-2018

Charmerende vintage, som man bliver glad af at se på! Icon_smil


RE: Man kan godt få smukke ting sendt med posten. - MTF - 25-10-2018

Den ser sgu flot ud Icon_smil


RE: Man kan godt få smukke ting sendt med posten. - Frankur - 26-10-2018

Flot vintage ur Icon_smil Tillykke med uret