Urdebatten / Urforum
Hjælp til køb af Vacheron Constantin Overseas Deepstream - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Hjælp til køb af Vacheron Constantin Overseas Deepstream (/showthread.php?tid=82441)

Sider: 1 2 3

Hjælp til køb af Vacheron Constantin Overseas Deepstream - onkeldunkel - 22-05-2018

Hej,

Jeg har forelsket mig i et VC Overseas uden at vide fantastisk meget om det - jeg kender dog historien og den fascinerer mig. Jeg har kig på et 49150 (og ved også der er kommet et 5500V). Det jeg kigger på kommer som fuldt sæt, men er der noget jeg skal være opmærksom på? 

İmage

Et par ekstra spørgsmål:

1) Det kommer med en grå læderrem og en gummirem - på et tidspunkt kunne jeg godt tænke med lænke (den er SÅ flot :-)). Hvad koster den ca.?
2) På billedet nedenfor er der 2 dimser ved pilene - de mangler i det sæt jeg kigger på. Hvad er de til?
3) Hvad bruger man USB nøglen til? :-)

İmage

Jeg har tænkt mig at bytte mit IWC Spitfire væk - jeg får ikke rigtig gået med det.

Tak!

RE: Hjælp til køb af Vacheron Constantin Overseas Deepstream - KlausM - 22-05-2018

Jeg ville spørge ind til servicehistorik.
Mvh
Klaus

Hjælp til køb af Vacheron Constantin Overseas Deepstream - onkeldunkel - 22-05-2018

(22-05-2018, 10:12 PM)KlausM Skrev: Jeg ville spørge ind til servicehistorik.
Mvh
Klaus

Tak for svar, men det er fra 2016, så jeg tænker det ikke har været til service endnu?

Sent from my iPhone using Tapatalk

RE: Hjælp til køb af Vacheron Constantin Overseas Deepstream - onkeldunkel - 23-05-2018

Mvh
Klaus

Hej igen,

Nu har jeg læst lidt om service priser på VC og forstår din pointe :-). Det virker som om prisen på service ligger på ca. 15-20K - det er jo HELT vildt og samtidig virker det som om det er svært at få tilgang til reservedele, så de næsten tvinger en til at sende det til Schweiz. Det får mig lige til at overveje en ekstra gang om jeg virkelig skal have et VC :-/

RE: Hjælp til køb af Vacheron Constantin Overseas Deepstream - mojohe67 - 23-05-2018

"Dimerne" er bare nogle plastic dupper der skal bruges til at dække hullerne. Nu spørger du sikkert hvad hullerne skal bruges til - og jeg må være dig svar skyldig. Med mindre du bare skal have "et fuldt sæt" så tro mig - du kommer ikke til at mangle plastic dupperne.

RE: Hjælp til køb af Vacheron Constantin Overseas Deepstream - onkeldunkel - 23-05-2018

(23-05-2018, 09:55 AM)mojohe67 Skrev: "Dimerne" er bare nogle plastic dupper der skal bruges til at dække hullerne. Nu spørger du sikkert hvad hullerne skal bruges til - og jeg må være dig svar skyldig. Med mindre du bare skal have "et fuldt sæt" så tro mig - du kommer ikke til at mangle plastic dupperne.

Ha ha - super, tak for svar. Så kommer jeg garanteret ikke til at mangle dupperne :-)

RE: Hjælp til køb af Vacheron Constantin Overseas Deepstream - mojohe67 - 23-05-2018

(23-05-2018, 09:52 AM)onkeldunkel Skrev:
Mvh
Klaus

Hej igen,

Nu har jeg læst lidt om service priser på VC og forstår din pointe :-). Det virker som om prisen på service ligger på ca. 15-20K - det er jo HELT vildt og samtidig virker det som om det er svært at få tilgang til reservedele, så de næsten tvinger en til at sende det til Schweiz. Det får mig lige til at overveje en ekstra gang om jeg virkelig skal have et VC :-/

Med et VC kommer du ikke rigtig udenom at sende uret til Schweiz - det virker som om urmagere i DK ikke har lyst til at give sig i kast med sådanne ure - årsagen skal findes i at de ikke kan få reservedele hvis noget skal skiftes eller noget går galt undervejs. Jeg ville overveje at lade et service gå gennem en forhandler i fx Tyskland eller VC ( flagship store ) selv.

USB nøglen indeholder instruktions manualen

Igen, tak for svar - men kan en pris på 15-20K for service passe? Icon_e_surprised

Jeg ville kontakte Wempe i Berlin og høre dem.

Lidt info ang. servicepriser ( desværre ikke VC ) : https://www.watchtime.net/uhren-wissen/was-kostet-eine-uhrenrevision-12-marken-und-ihre-preise/

Super link - mange tak!