Urdebatten / Urforum
Breitling fan - samling indtil nu - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Breitling fan - samling indtil nu (/showthread.php?tid=82072)

Sider: 1 2

Breitling fan - samling indtil nu - Miwes - 01-10-2017

Jeg er blevet noget hook på disse ure fra Breitling og har indtil videre samlet disse tre skønne ure.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Så har jeg været så heldig at få foræret en del merchandice og bøger med masser af Breitling guf....jeg er vild med det Icon_not

RE: Breitling fan - samling indtil nu - Stensbjerg - 01-10-2017

Jeg er fan af at du køre. Din egen stil. Icon_Up
En Seawolf på Orginal gummi er cool nok, tror bare aldrig jeg ryger på en. Icon_blink

RE: Breitling fan - samling indtil nu - Appleboy - 01-10-2017

Ser fedt ud, men den lænke er Icon_evil Icon_evil Icon_evil hvis du spørger mig.

RE: Breitling fan - samling indtil nu - Miwes - 01-10-2017

(01-10-2017, 07:58 PM)Appleboy Skrev: Ser fedt ud, men den lænke er  Icon_evil  Icon_evil  Icon_evil  hvis du spørger mig.

Rolig nu  Icon_lol

Det er sådan jeg har bestilt en ny lænke til det første Breitling jeg købte og den går jeg og venter på skal komme.

Nå den så kommer frem så vil jeg snuppe et led fra den og ændre det til en mat udgave og så har jeg det manglende led og dermed to lænker der kommer på de to Breitling og den gule bliver så med gummi og den lænke du ikke kan lide.

RE: Breitling fan - samling indtil nu - Avantismo - 01-10-2017

Fede ure alle tre.  Icon_not

Jeg er som de andre, heller ikke helt fan af den “rally” lænke  Icon_excuse

RE: Breitling fan - samling indtil nu - Miwes - 02-10-2017

Tak Kim

Der kommer orden på sagerne senere med korrekte lænker, men min "rally" Air racer lænke er klart en der vil være at finde på mit gule Breitling, når jeg bliver træt af gummirem.

Jeg sidder og nyder nogle bøger fra Breitling og der er nogle fede skilte, som jeg har leget med.

İmage

İmage

Breitling fan - samling indtil nu - John - 02-10-2017

Fede ure dog er jeg heller ikke vild med rally lænke

(02-10-2017, 01:14 PM)John Skrev: Fede ure dog er jeg heller ikke vild med rally lænke

Hej John

Det er et fedt brand og jeg har udnævnt det til mit absolutte favorit brand over alt andet (indenfor hvad jeg har råd til)  Icon_cool

Nu bliver jeg så nødt til at spørge til den "rally" lænke...hvad er der med den lænke som tricker folk ?

Jeg må sige at i mine øjne er det en smuk udført lænke og super behagelig at gå med, men selvfølgelig overholder vi ikke hvad den oprindelig er beregnet til, så det støder måske i nogens øjne "det rette look"  Icon_evil

Det er så her jeg lige forlænger min tolerance omkring hvad man kan og bør gøre, og det må godt afprøves i en periode  Icon_Up 

Måske jeg kan sætte en trend  Icon_lol 

Nu har jeg gået med mit blå Breitling og den omdiskuterede lænke og kigget på den med kritiske øjne, men dog ikke ud fra hvad den oprindelig hører til og må indrømme at den passer perfekt til det blå, grundet den lige afslutning på kassen mellem lugs.

İmage

İmage

RE: Breitling fan - samling indtil nu - onkeldunkel - 02-10-2017

Superflotte Breitling ure og fantastiske billeder. Mit første "rigtige" ur var et Breitling Superocean Professional, som jeg var rigtig glad for - jeg har det dog ikke mere.

Mht. "rally"-remmen, så er jeg heller ikke vild med den - det er svært præcist at sige hvorfor, for som du siger er den pænt forarbejdet osv., men her er et par bud:

1) Det er mere et armbånd end en lænke (i min verden)
2) Den passer bedst på et vintage ur, sammen med et par læder kørehandsker
3) Jeg ville være bange for at fedtet klemte sig ud i hullerne når man har den på :-)
3) Hvis mine øjne følger lænken fra spændet op mod uret, så forventer min hjerne at der sidder noget andet for enden af lænken end et så flot Breitling ur :-) Så måske er det bare fordi det ikke er noget man ser så tit

Tak for dine bud Icon_Up

Det har jo nok mest at gøre med at man forventer noget andet på disse ure.

Nu har jo tre stk. så kan man altid lege lidt Icon_blink