|
Ventus Mori Brass Diver - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Ventus Mori Brass Diver (/showthread.php?tid=81854) |
Ventus Mori Brass Diver - tg - 20-04-2017 Jeg synes at det er på tide dette ur kommer ud over kickstarter tråden og får sin egen. Vi var nogle stykker der gik sammen om at bestille uret til en rigtig fin pris. Her kommer først lidt billeder fra da urene blev modtaget. Alle er taget med min telefon så kvaliteten er derefter. Jeg er dog sikker på, at der kommer bedre billeder når de andre har modtaget deres ure. Urkasserne er godt pakket ![]() Der var pakket 6 kasser ned i en. ![]() Hver med en urrulle ![]() I alt 6 ure i blandede farver, men med messing til fælles. Skiverne er lidt utydelig da der sidder beskyttelses film på. ![]() ![]() ![]() Jeg kan godt lide lumen i drejekransen ![]() Mit eget er det brune, og det er jeg ret til freds med, det er en dejlig varm brun farve, og den står godt til kassen. ![]() Kassen er lidt højere end mine ure plejer at være, men det er nu meget behageligt at have på under et skjorteærme. ![]() Logoet passer rigtig godt til uret. ![]() Lækker på læder ![]() Vi slutter af med bagsiden af medaljen ![]() Jeg har haft det på i to dage og jeg synes jeg allerede kan ane lidt patina.... Det er dog nok noget jeg bilder mig ind ;-) Jeg tilføjer en anmeldelse senere når det har fået lidt mere arm tid. RE: Ventus Mori Brass Diver - runzuk5 - 20-04-2017 Du kan altid lave en patinerings kur RE: Ventus Mori Brass Diver - whoa - 21-04-2017 Lækkert lækkert! Glæder mig til at få det! Men kan sku ikke huske om gls afleverer lørdag xD Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk RE: Ventus Mori Brass Diver - Smilla - 21-04-2017 Håber gls køre Lørdag. 😎 Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk Ventus Mori Brass Diver - runzuk5 - 21-04-2017 Her med lidt patinering ![]() Så dit ur skal nok blive flot ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk RE: Ventus Mori Brass Diver - Smilla - 23-04-2017 (21-04-2017, 05:24 PM)runzuk5 Skrev: Her med lidt patineringEr det naturlig patina? For det ser godt ud Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk Ventus Mori Brass Diver - runzuk5 - 23-04-2017 (23-04-2017, 01:25 PM)Smilla Skrev:(21-04-2017, 05:24 PM)runzuk5 Skrev: Her med lidt patineringEr det naturlig patina? For det ser godt ud Jeg har købt uret sådan ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Ventus Mori Brass Diver - whoa - 24-04-2017 Så fik jeg også mit! Er sku godt tilfreds indtil videre! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk Ventus Mori Brass Diver - Smilla - 24-04-2017 Så blev det også min tur :-) efter de første 5-10 minutter er jeg positiv over uret. Remme og kasse trækker ikke op . Mit først ur der ikke er i stål, så spændt på om jeg kan enes med det. ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk Ventus Mori Brass Diver - jazzman - 25-04-2017 Tillykke begge to. Ser rigtig godt ud . Ang patinering, synes jeg min bezel er blev mørkere end rest af uret![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |