|
Lidt erfaringer med GO Panoreserve - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Lidt erfaringer med GO Panoreserve (/showthread.php?tid=81824) Sider:
1
2
|
Lidt erfaringer med GO Panoreserve - Larsb - 03-04-2017 Nu har jeg gået med Panoreserven i et par uger og her er lidt observationer. Det er meget behageligt at gå med. 40 millimeter er en passende størrelse for mit håndled, og selvom jeg har gået meget med mit PAM111 de sidste mange år, føles det ikke lille. Det har substans, nogle vil måske mene at det er for tykt, men jeg kan godt lide et ude, der er lidt mere gods i et ur, også fordi det ikke bare er et rundt dressur, men er lidt frækt. (Måske er det kun mig, der synes det.) Det er meget let at trække. Der er stort set ingen modstand, hvilket er lidt mærkeligt, men samtidig behageligt, især når man har haft ure, hvor man havde svært ved at føle, om det bare var trukket fult op, eller om man manglede lidt finerkræfter. Powerreserve er 42 timer, så morgenrutinen med at trække op er ok. Spændet er ment at betjene. (Måske for nemt, hvis man bevæger sig omkring Kgs. Nytorv i weekenden Uret taber meget konstant 7 sekunder i døgnet. Det er lidt i overkanten, men ikke nok til at jeg har villet få det justeret. Der er en stop-funktion indbygget, så jeg trækker kronen ud og venter det antal gange 7 sekunder, der kræves (alt efter hvornår jeg sidst har stillet), og trykker kronen ind igen. Når jeg har haft uret lidt længere, vil jeg måske overveje at få det justeret, men lige nu har jeg ikke lyst til at aflevere det. De 2 asymmetriske skiver er selvfølgelig lidt små, og jeg var lidt bekymret for, hvor nemt det ville være at aflæse dem med et hurtigt blik, nu hvor jeg endelig havde fået et ur med en dato, jeg kan se, men det har ikke været noget problem. Alt i alt: Igen overraskelser eller skuffelser, som der jo nogengange kan komme, når man har drømt om noget i mange år. ![]() RE: Lidt erfaringer med GO Panoreserve - T.Hansen - 03-04-2017 Fedt ur, så er den vist ikke meget længere :up: Sendt fra min HTC One med Tapatalk Lidt erfaringer med GO Panoreserve - KimT - 03-04-2017 Jeg kan ikke skrive meget andet end en gentagelse af det jeg tidligere har skrevet. Jeg er DRØN misundelig..... RE: Lidt erfaringer med GO Panoreserve - ultoman - 03-04-2017 Er ligeledes andeles begejstret for dit ur. Normalt vil jeg sige at et GO på armen flyver under radaren, hvor størstedelen af de folk man møder ikke "ser" uret. Skive layoutet på din GO må man dog sige skiller sig lidt ud. Har det trukket opmærksomhed? RE: Lidt erfaringer med GO Panoreserve - Janus2312 - 03-04-2017 (03-04-2017, 07:19 PM)KimT Skrev: Jeg kan ikke skrive meget andet end en gentagelse af det jeg tidligere har skrevet. Jeg er DRØN misundelig..... Dejligt at du deler dine erfaringer, ikke mindst fordi det nok er det ur som topper min liste over hvad der bare SKAL i kassen på et tidspunkt! RE: Lidt erfaringer med GO Panoreserve - Larsb - 04-04-2017 Mange tak alle sammen. GO er ganske rigtig ikke et mærke, som folk kender. I min erfaring er der sjældent nogen, der lægger mærke til mine ure. Jeg går stort set altid med langærmet skjorte, så det har nok også noget med sagen at gøre. Jeg kan faktisk ikek huste, at der nogensinde er udenforstående, der har bemærket mit ur. RE: Lidt erfaringer med GO Panoreserve - KlausM - 04-04-2017 Fedt Lars. Lækkert ur. Mvh Klaus RE: Lidt erfaringer med GO Panoreserve - Tony.A. - 07-04-2017 Här är min PanoReserve som jag köpte en länk till förra helgen. Tycker att den blir lite mer sportig med länken. Tack till Roger på Franks Ur för bra service! ![]() ![]() ![]()
RE: Lidt erfaringer med GO Panoreserve - KimT - 08-04-2017 Nu må i stoppe med jeres Glashütte - det er jo ikke til at holde ud RE: Lidt erfaringer med GO Panoreserve - Larsb - 10-04-2017 |