Urdebatten / Urforum
Hirsch Robby erfaringer - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Hirsch Robby erfaringer (/showthread.php?tid=81794)

Hirsch Robby erfaringer - Miwes - 20-03-2017

Først skal jeg lige nævne min egen meget sparsomme erfaring med denne rem. Remmen var på et nyt ur fra Mühle, da den var monteret som en erstatning af den originale rem, der var skåret til og dermed for kort.

Min første oplevelse med Hirsch remmen var at den virkede lidt spinkel og ærlig talt kunne jeg ikke jeg ikke helt få styr på min mening omkring remmen. Hvilke materialer handlede det om på de to sider, hvor der var et kunststof der mindede om "stof" med syninger på ydersiden og indersiden er af gummi formoder jeg.

Efter et par dage har jeg stille og roligt fået mig overbevist om at der er tale om en rigtig god oplevelse og at remmen kan noget med bære komfort, trods at det er gummi mod huden, så er denne rem ekstrem åndbar og dens yderside har en lækker følelse af ikke "bare" at være en gummi-rem.

Så er der jo prisen på remmen, som ligger omkring de 800 kr. (hvis jeg har forstået det korrekt) og her har jeg det lidt som med løbesko der jo stort set ikke vejer noget og man tænker, hvordan kan så lidt koste så meget, men vi ved jo godt at det ligger i de rigtige materialer og rette design.

Hvad er din erfaring med disse remme og har jeg udeladt noget, så kom kun frejdigt med din mening omkring disse remme og har du andre remme i samme genre, der har endnu mere at byde på, så vil jeg gerne høre om mærket og hvorfor osv.

RE: Hirsch Robby erfaringer - Miwes - 20-03-2017

Fandt denne Review af remmen.

http://forums.watchuseek.com/f20/other-new-strap-review-hirsch-robby-1030493.html

RE: Hirsch Robby erfaringer - whoa - 20-03-2017

Har en hirsch Ayrton, I rød men det var egentlig Robby jeg ville have haft! 😎Men lækker rem og som du siger komfortabel! Fed måde at få lidt farve på remmen!

/insert clever or funny note here\

İmageİmage

RE: Hirsch Robby erfaringer - Miwes - 20-03-2017

Den er flot med den røde og i det hele taget ser det noget mere frisk ud med de røde, gule og orange, hvor den blå er mere dæmpet.

Da jeg har været til de mere kraftige remme, så har det været lidt af en oplevelse med denne rem, men synes nu her efter nogle dage at den virker moderne, men på en eller anden måde elegant og så virker det rigtig godt med den lidt ekstra tykkelse ved lugs, så den er faktisk godkendt. Icon_Up

İmage

RE: Hirsch Robby erfaringer - whoa - 20-03-2017

(20-03-2017, 08:18 PM)Miwes Skrev: Den er flot med den røde og i det hele taget ser det noget mere frisk ud med de røde, gule og orange, hvor den blå er mere dæmpet.

Da jeg har været til de mere kraftige remme, så har det været lidt af en oplevelse med denne rem, men synes nu her efter nogle dage at den virker moderne, men på en eller anden måde elegant og så virker det rigtig godt med den lidt ekstra tykkelse ved lugs, så den er faktisk godkendt. Icon_Up

İmage
Ja det er sku friskt 😎 men ja de er lidt mere livlige, men den blå er faktisk meget fed også, fordi det ikke springer i øjnene! Og ja kan også rigtigt godt lide den bliver tykkere! Generelt syntes jeg virkelig den er lækkert lavet og fede detaljer! Syntes faktisk også nogle af deres læder med samme gummi er fede!

Lidt flere billeder fra nettet til dem der ikke kender dem! Serien hedder performance!

İmageİmage

RE: Hirsch Robby erfaringer - Miwes - 21-03-2017

Som sagt en moderne rem, hjulpet godt på vej af reklamerne og smarte ord, så hvordan er virkeligheden kunne man jo spørge....er det bare "kejserens nye klæder" fortalt med nutidens ord, eller er der tale om et produkt der retfærdigøre en god pris for lidt gummi / plastik.

En lille rettelse: tror faktisk at de fleste vil blive tilfredse med disse remme og der er tale om et fedt design, så mon ikke de har en vinder, hvis man ønsker en rem til et "skrivebords-dykkerur".

ps. jeg kan allerede give denne rem top karakter i "luftigheds-komfort"

RE: Hirsch Robby erfaringer - Miwes - 23-03-2017

Jeg har nu prøvet denne Hirsch Robby over flere dage og under forskellige forhold, så må overgive mig og af kunstige materialer anvendt til ur-remme er denne noget af det bedste jeg har prøvet endnu.

I værkstedet, på kontoret, ja ligemeget hvor du bruger remmen, så er det bare en tur under bruseren og remmen er ren og der er ingen synlige tegn på dagens arbejde. Dette sammen med en super bære-komfort og remmen tørrer hurtigt op og er super behagelig, så jeg ville klart vælge denne rem i rette farve til mine ure fremover. Icon_Up

Har du ikke prøvet en af disse remme før og du som jeg stillede spørgsmål om den kunne være pengene værd, så er jeg ikke mere i tvivl.

Ps havde egentlig tænkt på at bestille den originale gummi-rem til mit Mühle, men jeg får ikke bedre løsning end denne Robby
,