Urdebatten / Urforum
Hvad siger eksperterne - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Hvad siger eksperterne (/showthread.php?tid=81758)

Hvad siger eksperterne - trabjergknudsen - 27-02-2017

Kan I se hvilken model der er tale om og hvad ligger den i prismæssigtİmageİmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvad siger eksperterne - trabjergknudsen - 27-02-2017

Ingen bud?

RE: Hvad siger eksperterne - gmt-geek - 27-02-2017

(27-02-2017, 07:24 PM)trabjergknudsen Skrev: Ingen bud?

Der er ikke andet at gøre end at lure i bagkassen hvis du vil have præcis vished....

Der er lavet utallige ref'er af de søheste der...

Når det så er sagt er det plated og batteri = ikke mange kroner værd... 
1500 bobs måske hvis den ellers spiller. ..

Vh.Jon

Hvad siger eksperterne - trabjergknudsen - 28-02-2017

İmage

Et billede af kaliberen.. hvad siger I

RE: Hvad siger eksperterne - stenstrupigen - 28-02-2017

Fra 1.500 til 3.000 kr. Det hjælper hvis der er papirer og boks med.

RE: Hvad siger eksperterne - gmt-geek - 28-02-2017

(28-02-2017, 01:30 AM)trabjergknudsen Skrev: Et billede af kaliberen.. hvad siger I

Det samme som tidligere - skal du vide modellen/ref'en skal du bruge nummeret fra indersiden af bagkassen...

Mht. pris - også stadig det samme ligegyldigt hvad Stenstrup ellers mener - 1500 bobs!

- Og det er ligefør end at jeg ville lave et væddemål om at jeg kan finde en i stål til en tuz eller under som helt sikkert er i højere kurs end en plated en!

Vh. Jon

RE: Hvad siger eksperterne - Per Nielsen - 28-02-2017

Cal. 1342 er ikke det værste. Har lige solgt samme model i stål og med dato for 3500,- uden BP så jeg er ikke så pessimistisk ang. prisen Icon_smil Icon_smil
Bemærk at ved batteriskift: batteriet uret er født med leveres ikke mere. Der skal bruges batteri nr. 329 som er lidt mindre i diameter og derfor skal bilægges en plastikring der udfylder batterirummet.
P.N.

RE: Hvad siger eksperterne - gmt-geek - 28-02-2017

(28-02-2017, 10:03 AM)Per Nielsen Skrev: Cal. 1342 er ikke det værste. Har lige solgt samme model i stål og med dato for 3500,- uden BP så jeg er ikke så pessimistisk ang. prisen   Icon_smil  Icon_smil
Bemærk at ved batteriskift: batteriet uret er født med leveres ikke mere. Der skal bruges batteri nr. 329 som er lidt mindre i diameter og derfor skal bilægges en plastikring der udfylder batterirummet.
P.N.
Icon_Up for god information Per vedr. batteri skift!

Icon_Up For et SUPER godt salg - Nu er du jo også urmager og det gør det nok lidt nemmere at få en god pris...

Jeg mener seriøst at alle med en smule søgning nemt kan finde tilsvarende for 1500 kroner!

vh. Jon

Hvad siger eksperterne - trabjergknudsen - 03-03-2017

Der står 196.0078 og det matcher ikke med noget - dvs bageplade må være skiftet. Når jeg kigger efter er den også 0,5 mm for høj - kan ikke presses helt ned

RE: Hvad siger eksperterne - Lars - 04-03-2017

Hej Mikkel.
Prøv nu lige at slå bremsen til.
Hvad får dig til mene den er 0,5 mm for høj?
Den skal ikke presses helt ned til urkassen!
Det er et af de ure, hvor den røde nylonpakning holder bagkassen fast, der skal være luft hele vejen rundt, det er for at du kan få "kniven" ind når det skal åbnes.
Og ref.nr tror jeg nu nok passer godt nok, prøv at Google det, så kommer der nok noget Omega op fra 70'erne...
Mvh
Lars