Urdebatten / Urforum
Unboxing: nyt ur! - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Unboxing: nyt ur! (/showthread.php?tid=81373)

Unboxing: nyt ur! - whoa - 25-07-2016

Ja mens jeg var på arbejde så ringede konen sku og sagde der var kommet en pakke til mig! Og jeg tænkte straks "har da ikke bestilt noget"
Og da jeg så komm er hjem, ser jeg så at det har jeg da vist heller ikke selv bestilt..

İmage

Så tænker man jo lidt! [FACE WITH TEARS OF JOY]

Nå men pakken bliver åbnet stille og roligt som man jo gør ;-)

Indpakningen er jo ganske fin! En anelse high-end tænker jeg!
İmage

Spændende! Og igen godt pakket ind!
İmage

Og SÅ kom uret frem! Kvalitet fra første blik! Og mærket er jo kendt! Skmei!
İmage

Som man kan se har det gennemgået Skmei QC! Flot klistermærke!
İmage

Wristshot! Nok en anelse stort! ;-)
İmage

Lækkert fra siden også!
İmage

İmage

Og lys i uret da!
İmage

Alt i alt mange funktioner og utroligt flot pakket og generelt god kvalitet! :-P

Her lidt specs!
İmage

Nå men det var så en lille uventet pakke af mit nye ur, som min svoger så har købt til mig og til sig selv! [FACE WITH TEARS OF JOY]

Måske i kan få lov at se det til en gtg! :-D
Håber folk nyder deres ferie! Jeg går og glæder mig til min ferie på fredag, og at jeg må bruge mit Oris! Nåe ja og så min søn der snart kommer! :-P

/insert clever or funny note here\

RE: Unboxing: nyt ur! - jacobzimmer - 25-07-2016

Spændende ur. Er det beregnet til fitness eller sport et normalt hverdags ur med mange funktioner pakket ind i et digital ur? Icon_smil

Unboxing: nyt ur! - whoa - 25-07-2016

Jeg tror det er beregnet til alt! :-P Lynetten kan faktisk dreje!!
... Jeg ved så ikke helt hvad funktionen er... Men fint er det da! [FACE WITH TEARS OF JOY]

RE: Unboxing: nyt ur! - pbr - 25-07-2016

Så er man da godt nok blevet verdenskendt som ur-afficionado, når man uopfordret får pakker fra hele verden, adresseret til "Urelskeren Morten ******" !! Icon_lol Icon_lol

Tillykke med dit nye ur ! Icon_flag Icon_flag

RE: Unboxing: nyt ur! - whoa - 25-07-2016

(25-07-2016, 07:34 PM)pbr Skrev: Så er man da godt nok blevet verdenskendt som ur-afficionado, når man uopfordret får pakker fra hele verden, adresseret til "Urelskeren Morten ******" !! Icon_lol Icon_lol

Tillykke med dit nye ur ! Icon_flag Icon_flag

Haha ja det må man sku da sige! Det næste bliver vel sponsor ure! :-D
Jeg har også på fornemmelsen på at det bliver mit ynglings ur! [FACE WITH TEARS OF JOY]

Unboxing: nyt ur! - bcmb - 28-07-2016

Shit, tillykke med uret. Og så et high end ur til 298¥, der er nogen der kan hva'?

Sent from my iPhone using Tapatalk

RE: Unboxing: nyt ur! - whoa - 28-07-2016

(28-07-2016, 07:00 PM)bcmb Skrev: Shit, tillykke med uret. Og så et high end ur til 298¥, der er nogen der kan hva'?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tak tak! Ja heldigvis har jeg jo fået det som en uventet gave! Så det er totalt free of charge!! Heldigvis blev det ikke taget af tolden!! Men først et Oris Aquis og så et Skmei!! Inden for 1 uge! Er for sygt!!! [FACE WITH TEARS OF JOY]