|
Review Seamaster. Nu Opdateret. - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Review Seamaster. Nu Opdateret. (/showthread.php?tid=80906) |
Review Seamaster. Nu Opdateret. - Stensbjerg - 05-02-2016 Her små 2 mdr inde i ejerskabet af min Seamaster 2594.5200 Vil jeg lige dele mit syn på uret so fare. Alle udsagn og holdninger er mit syn på uret, Og ikke udtryk for holdninger fra ansatte og bruger af debatten. Derfor er ingen holdninger ej heller dokumenteret med links. Jeg har som altid delt uret op og givet delene karakter efter 13 skalaen. Lænke. 10 her er vi over gennemsnittet lækkert udført med et godt feel og god komfort, Eneste mangel er en diver ex. Så varme håndled også fik top komfort. Lås. 10 solidt udført med samme feel som lænken det at den er sikret med tryklås på siden i stedet for med claps sniger den lige op på en 10er. Visere. 9 lækkert klassisk look og udført så det er en stærk 9er. Lumen. 9 lækkert ens i udtrykket uden noget billigt over shine igen en stærk 9er. Lynette. 9 et af de steder hvor uret viser desk diver dna den er lækkert udført, Manglerne er den er uden safir og lume med den er helt sikkert over gennemsnit derfor 9. Kasse. 9 pænt forarbejdning med facet slibninger så stærk 9er igen igen. Skiven. 8 pænt standard uden at gøre sig særlig bemærket "mangler" bølgerne Men den er flot og man kan sagtens holde den ud så en rigtig stærk 8er. Værk. 10. 3301 værket er lavet på en Frederic P. Base som er rigtigt lækkert at trække og en godkendt Finish så her syntes jeg virkelig at uret levere god value derfor en 10er fra mig. X-Factor 10 Langt de fleste Seamaster man møder af denne type er ikke chrono versionen, Og ofte er det Bond versionen alle fine ure men chronografen tager lige det ekstra skridt. Over all. 10 Modellen er den smukkeste non gold Seamaster der er lavet som kombinere Seamaster arven med de klassiske ting i designet sat sammen med nutiden og Uanset hvor man kigger er det lækkert lavet. Uret havde en masse at leve op til da det ankom da det altid har været en yndling Det har helt sikkert leveret, lock look a like system på pusherne har jeg det fint med da det Ser cool og look er alt på dette ur, boblen på sekunder viseren finder jeg stadigvæk uheldig, Men det er også alt så det må siges at være i småtings afdelingen. Jeg har altid anset uret som det bedste køb hvis der stod sport stål chrono I prisleje 0-30k på indkøbssedlen og det ikke ændret sig siden jeg selv købte uret. Lige et wrist shot også. ![]() ![]() Her sammen med dens knap så elegante buddy hos mig ![]() Tak for at du holdte ud. RE: Review Seamaster. - phrede - 05-02-2016 Altid spændende læsning når folk analyserer deres ure en tid efter at første begejstring har lagt sig. Super fedt ur, gode pointer! Tak for læsning, men kunne godt klare maaaaaaange flere billeder :-D RE: Review Seamaster. Nu Opdateret. - jacobzimmer - 06-02-2016 (05-02-2016, 11:04 PM)phrede Skrev: Altid spændende læsning når folk analyserer deres ure en tid efter at første begejstring har lagt sig. RE: Review Seamaster. Nu Opdateret. - runzuk - 06-02-2016 Det er godt nok et bette ur i forhold til Seiko'en RE: Review Seamaster. Nu Opdateret. - Stensbjerg - 07-02-2016 Seamaster er 41.5mm, Og Marinemaster 45mm, Så værre er forskellen ikke. Som all rounder bliver Marinemasteren sat eftertrykkelig på plads her, Syntes det er for vildt hvordan Seamasteren bare virker til alt slags tøj. Nu er det så og langt hen ad vejen også en desk diver, Men alligevel et ur med et sporty udtryk som samarbejder total, uanset hvordan man klæder sig. Netop den egenskab var da også en af flere grunde til at jeg købte uret, Da jeg manglede noget der vare mere dress end MMeren. Review Seamaster. Nu Opdateret. - runzuk - 07-02-2016 Visuelt syner det af mere
|