|
Status for 2015 - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Status for 2015 (/showthread.php?tid=80777) Sider:
1
2
|
Status for 2015 - TDN - 02-01-2016 2015 var året hvor jeg havde mulighed for at steppe lidt op på ur fronten når jeg kigger tilbage. Nogle grail ure blev tilføjet samlingen med hjælp af en uventet arv. Mere focus på sportsure, men ellers køber jeg egentligt bare hvad godt kan lide :-) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
RE: Status for 2015 - MadsA - 02-01-2016 Jeg er helt vild med den her! ![]() /Mads RE: Status for 2015 - KimT - 02-01-2016 (02-01-2016, 01:25 PM)TDN Skrev: Du er for vild Thomas og sikke mange flotte flotte tilføjelser. Det ovenstående er en af mine favoritter som lige trykker på mine knapper, især hvis det lige havde været lidt større Og dog ide med en status post - lad os håbe andre følger op RE: Status for 2015 - Miwes - 02-01-2016 Super flotte ure Jeg tænker tit på hvor svært jeg har ved at holde mig til et mærke og farer stadig forvildet rundt og prøver lidt i øst og vest RE: Status for 2015 - KimT - 02-01-2016 (02-01-2016, 01:39 PM)Miwes Skrev: Super flotte ure Du er LANGT fra alene RE: Status for 2015 - whoa - 02-01-2016 Der er skulle et par lækre ure! Hvis jeg skulle vælge (og havde midlerne til det..... ;-)) så ville jeg også klart vælge omega! -whoa- RE: Status for 2015 - baun - 02-01-2016 Et sandt tigerspring Thomas. Godt at du havde nogle år på bagen, før du fik denne mulighed for at øge samlingen. Det er tydeligt at du ved hvad du køber og finder snapsene. Dejligt at følge din "tour de Omega". Glæder mig til at se samlingen irl næste gang det bliver muligt. Du burde afgjort troppe op i Odense, men du må ikke rette mig når jeg laver præsentationen. Først bagefter og uden puplikum RE: Status for 2015 - TDN - 02-01-2016 (02-01-2016, 02:16 PM)baun Skrev: Et sandt tigerspring Thomas. Takker, du har jo været inspiration siden jeg startede herinde i dec. 2009. Jeg er ret bevist om hvad jeg køber og udefra ser det nok rodet ud :-) Kunne dog have ønsket mig at jeg havde bedre råd da jeg startede med at samle Omega, da flere af de ure jeg har på ønskesedlen er stukket af prismæssigt. Nu har jeg bedre råd men priserne er så steget en del, men finder da stadig nogle gode køb :-) RE: Status for 2015 - baun - 02-01-2016 Det ser overhovedet ikke rodet ud. Der er en udvikling og det er noget helt andet. Det ser smukt ud. En samler som uden det store budget har formået at lave en unik samling. Samle en guldgruppe af viden. Etablere er formidabelt netværk og som gerne og tålmodigt hjælper andre og nyere samlere på vej. Du er en sand ambassadør for det bedste i en passion omkring Vintage Omega. Vil tro du har en del samlere og potentielle samlere af Vintage Omegaer på samvittigheden. RE: Status for 2015 - cfnissen - 02-01-2016 Hej TDN, Det er en solid samling du har fået opbygget - og sikke nogle smukke ure du har fundet. For mig er det klart en inspiration til at kigge lidt nærmere på vintage i løbet af 2016. Det vil også - som nævnt i bl.a. Kurt B.'s tråd for nyligt - kræve at man fokuserer og ikke mindst sætter sig ind i tingene. Det er jo altid sjovt og godt at lære nye ting. Tak for dette indlæg. Claus |