Urdebatten / Urforum
Video af mit nye SEIKO - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Japanske mærker og micromærker (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=71)
+--- Tråd: Video af mit nye SEIKO (/showthread.php?tid=80702)

Sider: 1 2 3

Video af mit nye SEIKO - Miwes - 12-12-2015

Så kom den lille sorte skønhed og jeg er blevet helt forelsket i "hende" 

Har været lidt nervøs indtil Claus kom forbi med hende og var uret nu stort nok i lænken og hvordan passede det på armen osv. osv.

Men det er helt perfekt og modellen er super lækker og skal ses live  Icon_Up

Jeg er til de anderledes ure og her får jeg styret min lyst, men det er på den bedst tænkelige måde.

En hurtig video af det skønne ur og hvor har den tidligere ejer passet godt på "hende"  Icon_blink

İmage

İmage

İmage

RE: Video af mit nye SEIKO - Avantismo - 12-12-2015

Sindsygt fedt ur.  Icon_party

Nok noget der kan dele vandene.

RE: Video af mit nye SEIKO - Miwes - 12-12-2015

(12-12-2015, 09:58 AM)Avantismo Skrev: Sindsygt fedt ur.  Icon_party

Nok noget der kan dele vandene.

Tak Kim  Icon_smil

Det med at være uenig i design er vi for længst kommet os over og heldigvis er oplevelsen af et fedt ur så forskelligt Icon_blink

RE: Video af mit nye SEIKO - Stensbjerg - 12-12-2015

Videoen jeg ledte efter. Icon_Up

Rigtig lækker Seiko, jeg tænkte første kan det passe da jeg så prisen hos Claus,
Fordi jeg ikke kender så meget til denne linie fra Seiko.

Det ville ikke være mit valg til prisen,
Men din video viser med alt tydelighed hvor lækkert uret er lavet.

Designet er en smags sag her er intet rigtig eller forkert,
Personlig syntes jeg det er ret fedt, og det virker klart bedst i sort. Icon_Up

Det var klart den sorte udgave der med sit silkematte look skiller sig ud og du kan tro mig, når man tager uret i hånden, så strutter det af kvalitet Icon_Up

Angående design er der jo mere tale om et high tech armbånd end et klassisk ur. Teknologien er dog pakket ind i et smukt dekoreret værk, hvor det bedste fra Seiko sider side om side med højt udviklet teknologi....det er fantastisk om man er til sådan et high tech armbånd eller klassisk urmager kunst.

RE: Video af mit nye SEIKO - Smilla - 12-12-2015

Du får godt nok prøvet nogle ure [WHITE SMILING FACE] også nogle design der ikke ses mest på dette forum.
Tilykke

(12-12-2015, 02:03 PM)Smilla Skrev: Du får godt nok prøvet nogle ure [WHITE SMILING FACE]  også nogle design der ikke ses mest på dette forum.
Tilykke

Mange tak  Icon_smil

Hvis jeg skulle fylde tråden ud med hvad der var kommet forbi bare i år, så ville det blive flere sider med ure i alle mulige- og umulige udgaver, hvilket skyldes min lille fest jeg har haft kørende lidt tid, sammen med Claus fra CT-Watches, der har gjort det muligt...og en meget forstående hustru.

Nogen køber en ny bil og jeg flipper bare ud og skal prøve en masse ure.

RE: Video af mit nye SEIKO - Avantismo - 12-12-2015

Respekt.

RE: Video af mit nye SEIKO - runzuk - 13-12-2015

Uret er fantastisk. De billeder du har taget er i VERDENSKLASSE. Intet mindre. Videoen er som altid en nydelse at se. Super Michael...... Icon_rygklap Icon_Up Icon_Up

RE: Video af mit nye SEIKO - Miwes - 13-12-2015

Mange tak Rune

For dine venlige ord Icon_smil