Urdebatten / Urforum
Certina Ds Action (automatisk, 43 mm) - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Certina Ds Action (automatisk, 43 mm) (/showthread.php?tid=80551)

Sider: 1 2 3

Certina Ds Action (automatisk, 43 mm) - Manson - 28-10-2015

Hej folkens :)
Jeg vil gerne høre jeres mening om uret, Certina Ds Action (automatisk, 43 mm)?

Har I gerne erfaringer med dette ur, og findes der bedre alternativer i samme prisklasse?

Det skal være et dykkerur :)

På Forhånd tak.

Certina Ds Action (automatisk, 43 mm) - whoa - 28-10-2015

Hvis du mener denne her så tror jeg du får svært ved at finde bedre i klassen! Jeg havde selv købt titanium udgaven med grå skive hvis ikke jeg havde mit hexa f74
Men går og overvejer den blå pt..

Men du mener denne?

İmage

-whoa-

RE: Certina Ds Action (automatisk, 43 mm) - Manson - 28-10-2015

(28-10-2015, 07:12 PM)whoa Skrev: Hvis du mener denne her så tror jeg du får svært ved at finde bedre i klassen! Jeg havde selv købt titanium udgaven med grå skive hvis ikke jeg havde mit hexa f74

Men du mener denne?

İmage

-whoa-

Det er lige præcis det ur, jeg mener :)
Jeg har nemlig også hørt, at man får meget for pengene, når man køber Certina.

RE: Certina Ds Action (automatisk, 43 mm) - KimT - 28-10-2015

En stor Icon_Up herfra. Svært at slå til prisen og for mig et super køb Icon_smil

RE: Certina Ds Action (automatisk, 43 mm) - whoa - 28-10-2015

(28-10-2015, 07:14 PM)Manson Skrev:
(28-10-2015, 07:12 PM)whoa Skrev: Hvis du mener denne her så tror jeg du får svært ved at finde bedre i klassen! Jeg havde selv købt titanium udgaven med grå skive hvis ikke jeg havde mit hexa f74

Men du mener denne?

İmage

-whoa-

Okay jamen så tror jeg den bliver svær at slå, er det den sorte du er ude efter så? Eneste anke jeg syntes man hører fra folk med uret er at den har 21mm mellem hornene, så den er sværere at finde andre remme til, men omvendt hvis det er det største problem så må det jo være ret godt ;-)

-whoa-

(28-10-2015, 07:17 PM)whoa Skrev:
(28-10-2015, 07:14 PM)Manson Skrev:

Men du mener denne?

İmage

-whoa-

Okay jamen så tror jeg den bliver svær at slå, er det den sorte du er ude efter så? Eneste anke jeg syntes man hører fra folk med uret er at den har 21mm mellem hornene, så den er sværere at finde andre remme til, men omvendt hvis det er det største problem så må det jo være ret godt ;-)

-whoa-

Det skulle være den sorte udgave, ja.
43 mm, er det ikke temmelig stort?

Jeg syntes ikke det virker så stort når jeg har prøvet det, jeg har vist omkring 175mm om håndleddet, og går normalt med 42mm ure så kan godt have noget at sige, men jeg syntes der er mange steder der har den sorte, så det skulle være ret nemt at finde et sted at prøve det

-whoa-

(28-10-2015, 07:21 PM)whoa Skrev: Jeg syntes ikke det virker så stort når jeg har prøvet det, jeg har vist omkring 175mm om håndleddet, og går normalt med 42mm ure så kan godt have noget at sige, men jeg syntes der er mange steder der har den sorte, så det skulle være ret nemt at finde et sted at prøve det

-whoa-

Jeg må undersøge, om jeg kan prøve uret i min hjemby :)

(28-10-2015, 07:26 PM)Manson Skrev:
(28-10-2015, 07:21 PM)whoa Skrev: Jeg syntes ikke det virker så stort når jeg har prøvet det, jeg har vist omkring 175mm om håndleddet, og går normalt med 42mm ure så kan godt have noget at sige, men jeg syntes der er mange steder der har den sorte, så det skulle være ret nemt at finde et sted at prøve det

-whoa-

Det er ihvertfald meget muligt, nu ved jeg ikke hvor du er fra men syntes ihvertfald ofte jeg der dem de fleste steder, masser i Aalborg og Århus feks! Men har de certina har de den sikkert! Specielt den sorte :-)

-whoa-

(28-10-2015, 07:39 PM)whoa Skrev:
(28-10-2015, 07:26 PM)Manson Skrev:

-whoa-

Det er ihvertfald meget muligt, nu ved jeg ikke hvor du er fra men syntes ihvertfald ofte jeg der dem de fleste steder, masser i Aalborg og Århus feks! Men har de certina har de den sikkert! Specielt den sorte :-)

-whoa-

Jeg har kigget lidt på brugtmarkedet. Der er ikke mange penge at spare, desværre.