Urdebatten / Urforum
Upload af billeder - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78)
+--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81)
+--- Tråd: Upload af billeder (/showthread.php?tid=80502)

Sider: 1 2

Upload af billeder - Loncar - 16-10-2015

Er det korrekt at man først skal lagre sit billede et sted i skyen for at kunne indsætte det?

hilsen loncar

RE: Upload af billeder - Miwes - 16-10-2015

Det er korrekt

Upload af billeder - KimT - 16-10-2015

Det er korrekt og personlig er jeg glad for Photobucket og Imgur som er gratis og rimelig velfungerende. Det kan virke omstændigt, men når man vænner sig til det er det ikke så galt.

RE: Upload af billeder - cfnissen - 17-10-2015

(16-10-2015, 03:21 PM)KimT Skrev: Det er korrekt og personlig er jeg glad for Photobucket og Imgur som er gratis og rimelig velfungerende. Det kan virke omstændigt, men når man vænner sig til det er det ikke så galt.

Til gengæld er det ufatteligt meget nemmere med Tapatalk app på iOS enheder (iPhone, iPad). Der kan du sætte billeder ind direkte fra dit fotobibliotek uden at skulle bøvle med URL, cloud-biblioteker osv osv.

Men det er rigtigt som Kim T skriver - når man vænner sig til processen omkring det, så er det ikke så galt. Og som altid er det en supergod ide at se dit indlæg igennem inden du fyrer det af - jeg har fanget mange dumme billed-fejl med den manøvre.

Claus

RE: Upload af billeder - KimT - 17-10-2015

(17-10-2015, 07:00 PM)cfnissen Skrev: Til gengæld er det ufatteligt meget nemmere med Tapatalk app på iOS enheder (iPhone, iPad)

Tapatalk virker også super på alle Android enheder Icon_e_wink

RE: Upload af billeder - cfnissen - 17-10-2015

(17-10-2015, 07:05 PM)KimT Skrev:
(17-10-2015, 07:00 PM)cfnissen Skrev: Til gengæld er det ufatteligt meget nemmere med Tapatalk app på iOS enheder (iPhone, iPad)

Tapatalk virker også super på alle Android enheder Icon_e_wink

Det kan godt være, men det gør jeg ikke ;-)

Upload af billeder - KimT - 17-10-2015

Ha ha - det var bare så folk er klar over det Icon_e_wink

RE: Upload af billeder - bcmb - 17-10-2015

(17-10-2015, 07:00 PM)cfnissen Skrev:
(16-10-2015, 03:21 PM)KimT Skrev: Det er korrekt og personlig er jeg glad for Photobucket og Imgur som er gratis og rimelig velfungerende. Det kan virke omstændigt, men når man vænner sig til det er det ikke så galt.

Til gengæld er det ufatteligt meget nemmere med Tapatalk app på iOS enheder (iPhone, iPad). Der kan du sætte billeder ind direkte fra dit fotobibliotek uden at skulle bøvle med URL, cloud-biblioteker osv osv.

Men det er rigtigt som Kim T skriver - når man vænner sig til processen omkring det, så er det ikke så galt. Og som altid er det en supergod ide at se dit indlæg igennem inden du fyrer det af - jeg har fanget mange dumme billed-fejl med den manøvre.

Claus
Men så hostes billedet hos Tapatalk, er der ikke noget med at de har en meget lav grænse for filstørrelse eller Max antal billeder?

Sendt fra min OnePlus Two med TapaTalk

Upload af billeder - KimT - 17-10-2015

Jeg er endnu ikke stødt på problemer og jeg har uploaded til dem i en del år efterhånden. Jeg mener dog jeg betalte et symbolsk beløb (20 kr eller noget i den stil) på et tidspunkt for at kunne uploaded ubegrænset.

RE: Upload af billeder - bcmb - 17-10-2015

(17-10-2015, 07:34 PM)KimT Skrev: Jeg er endnu ikke stødt på problemer og jeg har uploaded til dem i en del år efterhånden. Jeg mener dog jeg betalte et symbolsk beløb (20 kr eller noget i den stil) på et tidspunkt for at kunne uploaded ubegrænset.
Jeg spørger så lige dumt. Har man adgang til de fotos man uploader direkte til Tapatalk, samlet et eller andet sted?

Sendt fra min OnePlus Two med TapaTalk