Urdebatten / Urforum
Forummøde ? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Forummøde ? (/showthread.php?tid=80435)

Sider: 1 2 3

Forummøde ? - TioMalo - 29-09-2015

Som fortsættelse af diskussionen som begyndte på Claus´ NYC tråd:
Kunne det være muligt at arrangere et forummøde, lidt i stil med Herning 2010 og Silkeborg 2011 eller er tiden kørt fra den slags ?
Er det kun de små lokale cafémøder som batter i dag ?
Før sammensmeltningen af de her to DK urfora blev emnet diskuteret på vintageure.dk men interessen viste sig ikke at være overvæltende. Eller...?
Hvad siger I ?
Mvh. John

RE: Forummøde ? - TDN - 29-09-2015

Jeg er med hvis datoen passer, gider ikke cafe møder. I mindre GTG målestok er jeg også frisk på at lave noget på Djursland som jeg har gjort nogle gange før.

RE: Forummøde ? - KimT - 29-09-2015

2011 var nu Nyborg John og arrangeret af undertegnede sammen med JohnFyn Icon_rygklap  så Silkeborg er 2010 og Herning 2009  Icon_e_biggrin1

For dem der måtte være nysgerrige ifht. hvorledes et større urtræf ser ud, kan der ses gammle tråde med billeder ved at klikke på de forskellige årstal herunder.

2011 i Nyborg
2010 i Silkeborg
2009 i Herning

Nyborg var desværre det sidste store fælles ur-træf og der eksisterer stadig en bunke penge (omkring 10k mener jeg) beregnet til startkapital næste gang der er nogen der samler depechen op og arrangerer et nyt. Det kunne være super endnu engang at få samlet alle fra forummet midt i landet i stedet for de "normale" København/Aarhus arrangementer.  Icon_party  

Jeg kan ikke ligge de kræfter i det som det kræver denne gang, så jeg læner mig tilbage og håber andre vil træde til. Man skal dog være forberedt på at det kan tage en rum tid at planlægge, hvis det skal være på niveau med de tidligere tre store arrangementer, hvor der var alt fra foredrag, auktion med effekter indsamlet fra private og firmaer over hele landet, lækker menu, overnatning, trykte navneskilte osv. osv. - alt sammen noget der tager tid Icon_blink

Men en KÆMPE Icon_Up herfra, hvis der er nogen der har mod på det Icon_smil

RE: Forummøde ? - Lars - 30-09-2015

Hej.
Jeg er også gerne med som deltager. Som medarrangør må jeg melde fra, batteriet er ikke stort nok mere....sorry, men som Kim vil jeg også gerne give  en stor Icon_Up herfra til at vi får noget op at stå denne gang.
Har været med helt tilbage fra Jørgensens hotel i Horsens....det var tider, gid de må genopstå... Icon_smil Icon_smil Icon_smil
Mvh Lars

RE: Forummøde ? - Mr. Tick - 30-09-2015

Er der nogle præferencer, hvis vi taler om det geografiske? Jeg kom i tanke på en, der i hvert fald har massive lokaler til rådighed. Måske er han og et par andre interesseret i at bikse noget sammen.

RE: Forummøde ? - brauer - 30-09-2015

Som nævnt i en anden tråd om samme emne er jeg helt med på ideen, og tager gerne lidt læder og værktøj med så man kan lave sin egen læderrem hvis der skulle være interesse For det :)

RE: Forummøde ? - pbr - 30-09-2015

Det kunne være super, hvis der fandtes ildsjæle, der ville få disse arrangementer op at køre igen - i så fald vil jeg meget gerne deltage. Jeg har dog hverken tid eller lyst til at være medarrangør.

Men det bør være et centralt sted i Danmark, så også vi der bor lidt langt væk fra alting kan være med. Jeg vil i hvert fald sige, at jeg gider ikke deltage, hvis det kommer til at indebære 3-4 timers kørsel til København x 2 + en overnatning !!

Centralt i Jylland eller endnu bedre, på Fyn ville være ideelt og være afstandsmæssigt til at overkomme for alle.

RE: Forummøde ? - TioMalo - 30-09-2015

Jeg er ligeledes nødt til at gøre det helt klart: Pga. massivt arbejde med min afhandling kan jeg ikke involvere mig som arrangør pt.
Jeg føler mig en anelse flovt efter at have taget spørgsmålet om et evt. forummøde frem uden at selv kunne medvirke - men sådant hænger det nu sammen for tiden.  

Ang. stedet: Østjylland (Aarhus / Horsens ?) ville være fjong - ligeledes Fyn. Som pbr, er jeg ikke hellere sikker på at jeg ville deltage i noget som kræver big time kørsel + hotelovernatning i Kbh.

Mvh. John

RE: Forummøde ? - KimT - 30-09-2015

Da vi arrangerede i Nyborg var der generel tilfredshed med at det var midt i landet og dermed overskueligt for alle. Fyn er absolut bedste bud efter min mening og skal det være i stil med tidligere, skal der også ligges en del timer i at kontakte forhandlere m.v. for at indsamle auktionseffekter, planlægge foredrag, lave materiale (auktionskatalog, navneskilte osv.) så det er ikke bare at booke lokaler og forplejning.

RE: Forummøde ? - johnfyn - 30-09-2015

Jeg stiller gerne op som deltager hvis det passer i kalenderen! Mht. til at arrangere det, så skal man "bare" være nogke stykker (4-5) så opgaverne fordeles på flere skuldere!

Det kan oplyses at der står +12.000 DKK på en konto, så der er da lidt at starte med Icon_smil