|
Hvad fandt du ud af til gårdhave træf. - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Hvad fandt du ud af til gårdhave træf. (/showthread.php?tid=80332) Sider:
1
2
|
Hvad fandt du ud af til gårdhave træf. - Stensbjerg - 24-08-2015 Man finder tit ud af noget nyt omkring sin ur interesse ved at Deltage i GTG når først man har fået sovet på indtrykkene. Her er 3 ting jeg "opdaget" Luminox laver fede ure. Guld er bare for lexi at lave ure i ( det vidste jeg godt i forvejen Og de spiller bare for vildt når de kommer fra en lille producent hvor man selv vælger til og fra. Jeg er ikke så færdig med stål Rolex som jeg gik og gik ud fra. RE: Hvad fandt du ud af til gårdhave træf. - Avantismo - 24-08-2015 At MM600 er alt for højt til min arm. At et Panerai skal være på lænke RE: Hvad fandt du ud af til gårdhave træf. - T.Hansen - 24-08-2015 At der findes et hobetal af tosser som mig selv, og at Jacobs frue laver fantastiske flødekartofler ![]() Sendt fra min HTC One max med Tapatalk RE: Hvad fandt du ud af til gårdhave træf. - stenstrupigen - 24-08-2015 Jeg må have et Rolex 16570 Explorer med sort skive, men der går nok 6 - 12 måneder endnu. Og ja T. Hansen. Super kartofler :)) RE: Hvad fandt du ud af til gårdhave træf. - maclerche - 24-08-2015 At et Omega "moonwatch" fra rette tid måske kunne have interesse, at jeg savnede et Heuer "Bund" så jeg kunne se sådan et med fingrene :-) Og at forplejningen var i top….. RE: Hvad fandt du ud af til gårdhave træf. - pbr - 24-08-2015 Udover, at jeg fandt ud af, at der godt kan være dejligt på Sjælland og at Stensbjergs hustru laver god mad, så fandt jeg også ud af, at jeg stadig kan blive fristet over evne af en fed gadget ......... især, når det også kan være en slags "ur" ! Om Apple Watch skal forblive hos mig, er dog stadig et meget åbent spørgsmål - havde faktisk nulstillet det og pakket det ned i går aftes og var overbevist om, at det ikke var noget for mig. Men nu til aften, når jeg sidder på mit værelse på Flyvestation Skalstrup, har jeg alligevel ikke kunnet lade være med at pakke det ud igen og synkronisere det igen med min iPhone !! Så nu giver jeg det lige en chance mere i en periode og så ser vi, hvad der sker !! Hvad fandt du ud af til gårdhave træf. - peterkaa - 25-08-2015 (24-08-2015, 09:53 PM)stenstrupigen Skrev: Jeg må have et Rolex 16570 Explorer med sort skive, men der går nok 6 - 12 måneder endnu. Og ja T. Hansen. Super kartofler :)) Lyder fornuftigt! Du siger bare til hvis der skal en MM600 den anden vej ;-) RE: Hvad fandt du ud af til gårdhave træf. - gmt-geek - 25-08-2015 At maden på Vestsjælland stadig er lige så god som sidste gang! At jeg vist ikke skulle have gået af med en del af mine vintage Tudor subs.... - Peter det er din skyld!!! At YM med blå skive virkelig er så fedt et ur at det må forbi en dag! At Sea300 helguld stadig står ret højt på listen... At T.Hansen er den perfekte hvepse klasker.... At når man i fortiden har fedtet hjul på en planet græsplæne så bliver man forvist til bagsmækken næste gang... At man måske burde have sit første PP.... OG sikkert meget meget mere... vh. Jon Hvad fandt du ud af til gårdhave træf. - KimT - 25-08-2015 Jeg lærte ikke noget nyt. Alle gutterne var super at være sammen med og hyggen var i top (som altid) Jeg blev fristet af et par ure (som altid) Der var fyldt med lækre ure (som altid) Vejret var godt i gårdhaven (som altid når der er GTG) Maden var super (heldigt, da jeg er vild med mad) RE: Hvad fandt du ud af til gårdhave træf. - KimT - 25-08-2015 Og dog - en ny ting. Alarmlyden fra et Vulcain er |