|
Seiko Sumo SBDC027 unboxing - Total keeper - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Japanske mærker og micromærker (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=71) +--- Tråd: Seiko Sumo SBDC027 unboxing - Total keeper (/showthread.php?tid=80222) |
Seiko Sumo SBDC027 unboxing - Total keeper - Avantismo - 28-07-2015 Hej Gutter. Så blev det min tur til en unboxing. Jeg har gået og luret på Seiko Sumo i mange år. Jeg købte sidste år et Shogun af JoePete. Dette gav min Seiko ild yderlig brændstof. For et par måneder siden tog jeg mig endelig sammen og købte et SBDC001 Sumo Black i nystand herhjemme. Lige efter at jeg havde købte uret, fandt jeg ud af, ved et total tilfælde, at der var lavet 2000 stk Sumo i en specialudgave. Kort fortalt er der følgende ændringer: Safirglas Anden type lynette ala Marinemaster. Anden font og blank finish (lakeret metal med en coating) DiaShield coting af det rustfri stål. Giver en smule mørkere udseende. Skulle gøre uret meget mere modstandsdygtigt overfor hairlines og småridser. Andre visere. Marinemaster style. Andre time indikeringer. Normalt er de runde, men her er de firkantede som på det originale Seiko 62MAS. Anden urskive overflade og design. Det blev lavet som en 50 år hyldest til Seiko Diver serien. Uret blev primært udbudt i Japan, men blev meget hurtigt udsolgt. De er så efterfølgende blevet sat til salg fra Japan og Usa efterfølgende. Jeg har luret på det længe med da det kun var til salg udenfor EU ville det lande på ca 10 K når alle omkostninger var betalt. Endelig kom der et til salg i perfekt stand fra Tyskland. Jeg slog til med det samme. Faktisk stod jeg i køen i Kvickly med fruen, da jeg så det og inden vi havde betalt for varerne på båndet, var uret købt og betalt via ebay AAP / Paypal. Uret landede i formiddags og er helt perfekt. Jeg er så glad Det eneste jeg lige skal have ordnet er at der skal flyttes et par led. Fjernes et fra kl 6 siden og sættes 3 på ved kl 12 siden. Hermed billeder og en youtube video. https://www.youtube.com/watch?v=4yxqbRz4G0A Enjoy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Seiko Sumo SBDC027 unboxing - Total keeper - KimT - 28-07-2015 Det ser SUPER fedt ud Kim - tillykke med og super med unboxing :-) RE: Seiko Sumo SBDC027 unboxing - Total keeper - pbr - 28-07-2015 WHOW !!! Tillykke med den ! Den er super flot - et helt andet ur, end den oprindelige Sumo !! Fedt at læse unboxing tråde, specielt når de også som her indeholder tanker om, hvorfor man lige netop har valgt dette ur !! Rigtig gode billeder også !! Sjovt at se de to "brødre" ved siden af hinanden ! RE: Seiko Sumo SBDC027 unboxing - Total keeper - Miwes - 28-07-2015 Det er et meget smukt ur du har landet og er vild med den meget brede lünette. Et stort tillykke med et mega fedt Seiko RE: Seiko Sumo SBDC027 unboxing - Total keeper - Smilla - 28-07-2015 Tænk at samne ur kan være så forskellige :-) En klassiker der havde kostet meget mere hvis der ikke stod seiko. .... RE: Seiko Sumo SBDC027 unboxing - Total keeper - Avantismo - 28-07-2015 Tak for de varme ord.Uret er på armen og der bliver det et stykke tid. Total vild dag på urfronten da jeg både fik denne japanske skønhed og solgte mit Steelfish. Seiko Sumo SBDC027 unboxing - Total keeper - Black Seal - 28-07-2015 Det er sku flot. Et af de smukkeste Seikos ever. Sent from my iPhone using Tapatalk RE: Seiko Sumo SBDC027 unboxing - Total keeper - Joepete - 28-07-2015 Til lykke med den flotte klokke Fedt at Seiko med modellen inkorporerer design elementer fra 60'ernes 62mas ikon Nyd det! RE: Seiko Sumo SBDC027 unboxing - Total keeper - BadHamster - 28-07-2015 Tillykke med det Kim, rigtig flot ur! Og tak for den gode beskrivelse og billeder RE: Seiko Sumo SBDC027 unboxing - Total keeper - bcmb - 29-07-2015 Hvor er det bare et fedt ur. Tak for god unboxing med billeder og historie. Og tillykke med uret! |