Urdebatten / Urforum
Rolex Explorer ll 2004 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: Rolex Explorer ll 2004 (/showthread.php?tid=80161)

Rolex Explorer ll 2004 - ryom - 15-07-2015

Hej

jeg købte for et par måneder siden et Rolex Explorer ll fra dreamwatches.dk,og er yderst tilfreds med selve uret.
Men æsken som uret blev leveret i er der noget underligt med. den kan nemlig ikke lukke tæt når uret ligger i, der er en åbning på ca 3-4 mm. har kontakter sælger,som siger at det er den originale æske,hvilket jeg synes virker mærkeligt for et ur i denne prisklasse.
er der nogen der har noget at erfarer her?

mvh Janus

RE: Rolex Explorer ll 2004 - D.Sandberg - 15-07-2015

Velkommen til. Altid ærgerligt når man ikke er tilfreds med de ting man får hjem. Men se det sådan. Du skal gå med uret og ikke kassen. Så mon ikke det går? Icon_blink

RE: Rolex Explorer ll 2004 - bjorn_e58 - 15-07-2015

Micki fra Dreamwatch er super good guy, og du kan roligt stole på ham. Og æsken har altså mindre betydning end f.eks. certifikat.

/Bjørn

RE: Rolex Explorer ll 2004 - Miwes - 15-07-2015

Er det ikke altid sådan...når man tager det ud af æsken, så har ting det med at vokse 10%, jeg kan i hvertfald aldrig få det til at ligge som det var pakket fra start Icon_e_biggrin1

Tror nu ikke du skal bekymre dig omkring det ægte.

RE: Rolex Explorer ll 2004 - ryom - 15-07-2015

Hej.

Tak for svarene.

er ikke bekymret for om det er ægte, men synes bare det er et irretationsmoment,når tingene ikke passer sammen

RE: Rolex Explorer ll 2004 - dwndler - 15-07-2015

Ser din æske nogenlunde sådan ud?

İmage

Alle papirer skal sættes i lommen, der sidder i øverste del af æsken og uret skal pege med skiven opad når man sætter det på holder der er placeret i midten af nederste del af æsken. mig bekend er det kun pudseklud der står overfor uret mens resten er i lommen.

Man kan prøve måske, at trykke uret lidt nedad.

Tjek om du evt. har for mange papirer, der ikke var fra starten eller noget andet?

Rolex Explorer ll 2004 - bcmb - 15-07-2015

Kan det være fordi uret oprindeligt har været mere stram om puden, og derfor har ligget lavere i æsken? Eller som der nævnes at du ikke har pakket indholdet korrekt?

Der er mig bekendt ikke helt ualmindeligt at brugte ure sælges som fulde sæt hvor æsken er bortkommet men så har man købt en anden original æske brugt, som måske ikke hører til præcis det ur. Det kan være det du er ude i her.

Sent from my iPad using Tapatalk

RE: Rolex Explorer ll 2004 - ryom - 15-07-2015

hej

det jeg er kommet frem til er at det må være en boks til explorer 1 som måler 39mm og ikke 40mm som explorer 2 . i såfald har jeg fået forkert boks til uret,uden at jeg er blevet oplyst om det. dette er også forklaring fra klarlund
İmage

RE: Rolex Explorer ll 2004 - TioMalo - 15-07-2015

(15-07-2015, 01:07 PM)ryom Skrev: hej

det jeg er kommet frem til er at det må være en boks til explorer 1 som måler 39mm og ikke 40mm som explorer 2 . i såfald har jeg fået forkert boks til uret,uden at jeg er blevet oplyst om det. dette er også forklaring fra klarlund
İmage

De ældre Explorers målede 36 og 40mm, de nye 39 og 42mm men dette har ingen betydning for kasser. Der er ikke lavet egen kasse for hver forskellige model.
Hvis der er vitterlig et problem, hvorfor sætter du ikke et-par billeder i dit indlæg ? Det ville gøre sagen noget nemmere at debatere.
Ofte, som skrevet her, erstatter en sælger den manglende kasse ved at købe originale kasser og dele en ud med uret. Icon_thistreadis

Mvh. John