To italienere kom forbi og blev hængende - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72) +--- Tråd: To italienere kom forbi og blev hængende (/showthread.php?tid=79983) |
To italienere kom forbi og blev hængende - Miwes - 19-05-2015 Jeg havde besøg af min faste ur-leverandør og en hyggelig aften-snak omkring ure, hvor der blev vendt og drejet ure, så man kun kan blive glad helt ind i ur-sjælen. Det blev disse to ure der skiftede ejer. RE: To italienere kom forbi og blev hængende - Avantismo - 19-05-2015 Nøj hvor lækkert.. Pammiedrengen er min farvorit Ser frem til en video RE: To italienere kom forbi og blev hængende - BadHamster - 19-05-2015 Har du købt dem eller hvordan skal det forståes? Edit: læste lige overskriften, så var jeg ikke i tvivl længere - tillykke med dem To italienere kom forbi og blev hængende - jacobzimmer - 19-05-2015 Tillykke ! Du har jo flere gange nævnt du skal have en submersible igen. Fedt at du også fik din TW Steel som du også har spurgt ind til. Vil rigtig gerne høre dine oplevelser med den :D RE: To italienere kom forbi og blev hængende - Joepete - 19-05-2015 PAM 243 er en super lækker sag Nyd den i fulde drag! To italienere kom forbi og blev hængende - Sociologen - 19-05-2015 243 er feeeed. Hold nu fast i den, så du ikke bliver Pamless igen - og fortryder det :) Glæder mig til en film, hvor du deler din begejstring for særligt 243 ;) RE: To italienere kom forbi og blev hængende - Miwes - 20-05-2015 mange tak jeres kommentarer Jeg er i den grad oppe i skyen igen, efter atter at eje et Panerai og 243'ern er så feeeed Min lille U-BOAT er "kun" 43mm, hvor jeg ellers plejer at handle den i noget større udgave, men efter diverse billeder der viser det lille værk inde i den store skal, så blev valget et lidt mindre U-BOAT, som med den nye rem fra Tip Top læder, bare er helt rigtig. jeg ved ikke hvad der er med mig og U-BOAT, men kan ikke lade være. at jeg skulle ende med et 243 er bare for vildt og glæder mig til en lille video. RE: To italienere kom forbi og blev hængende - Miwes - 20-05-2015 På min nye Pam 243 er der en anderledes måde at skifte rem på, hvor der på mit gamle var to skruer, er der på dette stifter der udløses via et trykknap system...hvad er jeres erfaring med dette kontra skruerne ? RE: To italienere kom forbi og blev hængende - KimT - 21-05-2015 Først tillykke med dine nye ur. Jeg overvejede selv 243 på et tidspunkt, men droppede det, da det efter min mening ikke rigtig spillede på min arm pga. størrelse og kasseudforming. Men jeg er også mest til de ældre kasser som på f.eks. 25 og 24 Mht. til systemet til remskifte, så har jeg haft begge dele og fundet begge funktionsdygtige og nemme at betjene. Jeg har hørt om uheldige episoder med begge typer, men ikke voldsomt mange gange. Med det gamle system (skruer) er det primært ødelagt gevind man hører om og med det nye har det været den fjederbetjente knap som er "hoppet ud" af kassen, hvilket så betød at der skulle en helt ny kasse til . Det er dog som nævnt kun få episoder jeg har læst om på nettet og mine egne erfaringer er fine RE: To italienere kom forbi og blev hængende - MikkelBA - 21-05-2015 243 spiller maks! Glæder mig til du smider en video afsted :D |