|
The Sleeping Beauty - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: The Sleeping Beauty (/showthread.php?tid=79475) |
The Sleeping Beauty - khbk - 20-10-2014 Hvilke(t) ur(e) er du MEGET glad for, men går så godt som aldrig med. Du har ikke lyst til at sælge det, men der er noget, som afholder dig fra at benytte det. Jeg lægger ud med mit Omega Constellation Ref. 168.005, Cal. 561. Det har været mit i godt tre år. Der er kommet original decadonal krone på og for kort tid siden fik jeg fat på en NOS Omega rem, som jeg synes, passer perfekt til uret. Uret er fremme en gang imellem, men får ikke lov til at sidde længe på armen. Jeg synes ikke, at et pie-pan (hvad så end det navn kommer af, der er forskellige forklaringer) kan være smukkere. Min altid stilsikre datter kalder det for et "bæssefar-ur". Det er heller ikke befordrende for armtiden. ![]() / Kristen Re: The Sleeping Beauty - willy - 20-10-2014 Beautiful watch Kristen . I never buy anything i do not wear . And when i stop wearing a watch its because i have sold it and got another one Re: The Sleeping Beauty - Stensbjerg - 20-10-2014 Helt sikkert et super flot ur Kristen Jeg har det på det Samme måde som willy, Hvis et ur ikke bliver brugt til det formål som det er skabt til, Ja så giver det ingen mening for mig at eje det. Derfor kommer jeg heller aldrig til at eje et ur som jeg vil syntes er for dyrt/velholdt at gå med, Hver gang jeg ser disse tråde popper en historie op. Jeg forærede en pels til min hustru i morgen gave da vi blev gift, Da vi så er inde i Glostrup og vælge hvilke den det skulle være, siger ham som hjælper os en sætning som er blevet hos mig lige siden. Husk nu at bruge den så ofte som muligt, mange begår den fejl kun At bruge den ved særlige lejligheder, den er skabt til at blive brugt og kan tåle det. Re: The Sleeping Beauty - Chris - 21-10-2014 Hej Sådan har jeg det med mit Rolex Oysterquartz. Jeg har haft siden 1988, og oprindeligt gik min far med det fra 1983. Må tilstå at det lever det meste af sit liv i urkassen. ![]() Hilsen Chris Re: The Sleeping Beauty - Stensbjerg - 21-10-2014 willy Skrev:Beautiful watch Kristen . I never buy anything i do not wear . And when i stop wearing a watch its because i have sold it and got another one Hvem har du så solgt dit Rolex Quartz til Re: The Sleeping Beauty - willy - 22-10-2014 Stensbjerg Skrev:I have not sold it , and i do wear it as a dress watch . But since i do not dress up very often , it does not get a lot of wrist time .willy Skrev:Beautiful watch Kristen . I never buy anything i do not wear . And when i stop wearing a watch its because i have sold it and got another one Re: The Sleeping Beauty - Stensbjerg - 22-10-2014 I know Re: The Sleeping Beauty - Pahawi - 23-10-2014 Jeg har ikke mange, men dem jeg har, befinder sig næsten altid i bankboksen. For mig er det sjoveste jagten på det ur jeg har set mig lun på, og når det så lykkes at få det i hus, nænner jeg næsten ikke at gå med det [attachment=0]<!-- ia0 -->IMG_0970_640x480.JPG<!-- ia0 -->[/attachment] Re: The Sleeping Beauty - willy - 24-10-2014 Would like to see a close up picture of your watch . Re: The Sleeping Beauty - Frans - 24-10-2014 willy Skrev:Would like to see a close up picture of your watch . +1 |