Urdebatten / Urforum
Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Vintageure (+25år) (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=98)
+--- Tråd: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! (/showthread.php?tid=78394)



RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - Esni - 09-04-2019

Dette dukkede op i skuffen i dag.

İmage

Esben


RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - Esni - 12-04-2019

En skuffesag mere.

İmage

Esben


RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - Janus2312 - 13-04-2019

Hej Esben
Du "skuffer" bestemt ikke med alle de flotte, gamle ure! Det er SÅ fedt, at du viser os andre alle dine fine juveler! Har du tal på, hvor mange ure du har, som er funktionsdygtige? Jeg går ud fra, at du har nogle som ikke virker også?
Keep 'em coming, og tak her fra!


RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - Esni - 13-04-2019

Hej Janus

Tak for din fine respons. Jeg synes bare det er lidt sjovt med de gamle ure som dengang var hverdagsure for mange. Urene repræsentere nok ikke den store værdi, men for mig er det den forskelligartet mekanik og design som vækker min interesse.. Urene som jeg viser her, er alle funktionsdygtige. Jeg samler lidt sammen, og de ure som ikke er for medtaget bruger jeg lidt tid på at restaurerer nænsomt. Dette har over tid givet lidt til skuffen. De ure som er for dårlige til at restaurerer, gemmer jeg til reservedele.

Dette fra skuffen i dag

İmage

Esben


RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - Esni - 16-04-2019

Lige dette fra skuffen inden Påske.

İmage

God Påske
Esben


RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - Esni - 21-04-2019

Hej
Hjemme igen efter påske. Stadigt godt vejr. Dette fra skuffen i dag.

İmage

Mvh
Esben


RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - Esni - 24-04-2019

Dette dukkede op i skuffen i dag.

İmage

Esben


RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - onkeldunkel - 24-04-2019

(21-04-2019, 04:36 PM)Esni Skrev: Hej
Hjemme igen efter påske. Stadigt godt vejr. Dette fra skuffen i dag.

İmage

Mvh
Esben
Uhhh en rød Yamaha 4-gears - sådan en havde jeg også - total gejlet med alt hvad man kunne købe hos Moto Leoni i Skovlunde :-)


Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - KimT - 24-04-2019

Min var blå. Den gad jeg godt have i dag...


RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - pbr - 24-04-2019

Sådan noget japser-fis .......... jeg havde en Puch Flagskib med grøn tank og sportsudstødning. Puch´en var genial, idet plomben var sat i indsugningen ved hjælp af en låsering, så den kunne tages ud og bæres i en kæde om halsen - og hvis man så mødte strømerne, kunne man ved hjælp af en skruenøgle hurtigt sætte den i igen ! Icon_party Det var straks lidt sværere med gearingen ! Icon_cool