Urdebatten / Urforum
Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Vintageure (+25år) (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=98)
+--- Tråd: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! (/showthread.php?tid=78394)



Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - KimT - 22-06-2016

Det ser lækkert ud, men standen er svær at se på billedet. Er alt som forventet?


Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - jacobzimmer - 22-06-2016

Ja bortset fra uret er utæt, og skal have skiftet pakninger. Så nu er det væk til mandag.
Men udover det, så er standen bedre end jeg regnede med!


Sent from my iPhone using Tapatalk


RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - gmt-geek - 22-06-2016

(22-06-2016, 03:56 PM)jacobzimmer Skrev: İmage

Jagten, informationssøgningen og utallige af timer på diverse salgssider var det hele værd. Bestemt ikke sidste gang jeg jagter en ældre Rolex klokke.


Sent from my iPhone using Tapatalk

lækker klokke jacob - tillykke med den :-)

går ud fra at det er med vilje mht glasset? 

vh. jon


Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - jacobzimmer - 22-06-2016

Tak Jon!
Hvis du tænker på T39 super dom, så er det med vilje. Jeg har overvejet at få det skiftet tilbage til det originale, men kan egentlig godt lide det :D


Sent from my iPhone using Tapatalk


RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - gmt-geek - 22-06-2016

(22-06-2016, 05:41 PM)jacobzimmer Skrev: Tak Jon!
Hvis du tænker på T39 super dom, så er det med vilje. Jeg har overvejet at få det skiftet tilbage til det originale, men kan egentlig godt lide det :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

præcis - men ser fedt ud begge dele - både dome og high hat! :-)


Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - jacobzimmer - 22-06-2016

İmage

Jeg er hvertfald vild med det! Glæder mig allerede til at få uret tilbage, og nyde sommeren med det på armen :D


Sent from my iPhone using Tapatalk


Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - longbear - 22-06-2016

(22-06-2016, 05:46 PM)jacobzimmer Skrev: Jeg er hvertfald vild med det! Glæder mig allerede til at få uret tilbage, og nyde sommeren med det på armen :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tillykke med den - jeg syntes lumen har den helt rigtige toning

Vedr. NATO så vil jeg anbefale at få fixet/købt en org. lænke. Selvom jeg lider af NATO-mania, så vender jeg altid tilbage til lænke på min 5513. Ikke at den ser dårligt ud på NATO, bare at den ligesom mangler noget og så et det dejligt at have lænken at veksle med.

Enjoy!


Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - jacobzimmer - 22-06-2016

Tak for råddet! Jeg er også helt tilfreds med hvordan skivens patina har udformet sig.

Der fulgte lænke med, men den var så smadret at jeg tror sælger sender en ny ...


Sent from my iPhone using Tapatalk


Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - longbear - 22-06-2016

I anledning af at det er 12 år 2 måneder og 21 dage siden at "Terkel i knibe" havde premiere, syntes jeg vi skal have noget _militær_ som Jason ville sætte pris på.

İmage


Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - jacobzimmer - 22-06-2016

Noget militjær! Blæret.


Sent from my iPhone using Tapatalk