Urdebatten / Urforum
Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Vintageure (+25år) (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=98)
+--- Tråd: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! (/showthread.php?tid=78394)



back to basic - back to black - longbear - 18-03-2016

hvad søren - er der ingen der har vintage på idag. Ok det er måske neo-vintage det her, men en 5513 på en Timefactors hører til i vintage afdelingen IMHO.

god weekend.

İmage


RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - jacobzimmer - 18-03-2016

Jeg er vild med den Icon_party


RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - longbear - 18-03-2016

bob - bob - bob - hmm - skal - skal ikke - skal - skal ikke - SKAL

(18-03-2016, 10:29 PM)jacobzimmer Skrev: Jeg er vild med den  Icon_party

"det sagde hun også igår" Icon_sign

drengerøvs hilsner - longbear


RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - Kristofferj - 18-03-2016

Så gik der også fredag aften i den herinde. Icon_Up Icon_Up


RE: back to basic - back to black - Geodoc - 18-03-2016

(18-03-2016, 10:17 PM)longbear Skrev: hvad søren - er der ingen der har vintage på idag. Ok det er måske neo-vintage det her, men en 5513 på en Timefactors hører til i vintage afdelingen IMHO.

god weekend.

İmage

İmage
... hvad søren - er der ingen der har vintage på idag?????
- En 1973'er må vel kunne gøre det(?) - - - (selv når der er gået fredag aften i den  Icon_lol )

Med venlig hilsen - Geodoc


RE: back to basic - back to black - longbear - 19-03-2016

(18-03-2016, 11:34 PM)Geodoc Skrev: - En 1973'er må vel kunne gøre det(?) - - - (selv når der er gået fredag aften i den  Icon_lol )

jo jo så absolut - 1973 er en fin vintage årgang - Rolex'en er fra ca 1984 så der er tale om en decideret vårhare.
(fredag: man må aldrig undervurderer effekten af en 2012 Weingut Josef Jamek Grüner Veltliner Smaragd Achleiten)


RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - jk - 19-03-2016

Et 125 års jubilæumsur fra Omega kan bestemt gøre det!
JK


Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - jacobzimmer - 19-03-2016

(18-03-2016, 11:03 PM)Kristofferj Skrev: Så gik der også fredag aften i den herinde. Icon_Up Icon_Up

Det når bare aldrig Keld og dine højder


Sent from my iPhone using Tapatalk


RE: Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - Janus2312 - 03-04-2016

Jeg har for laaaang tid siden købt dette Enicar, og jeg var så heldig at få det tilbage fra hoved-renovering i går. (Læg mærke til datoen for indlevering!!)
Til gengæld forstår jeg ikke hvordan man (jeg) benytter urets forskellige funktioner? Med øverste krone kan jeg dreje den yderste, lyse ring med tallen fra 13 til 24...? Så er der den røde viser, som velsagtens virker sammen med den yderste sorte ring, hvorpå der er skrevet alverdens bynavne. Denne sorte krans er også drejelig. Endelig er der en lille flange, eller markør i metal, som også kan drejes hele vejen rundt, den sidder mellem den sorte krans og glasset?
Så spørgsmålet til Jer er nu: hvad i alverden kan dette ur, og hvordan?? Uret er et Enicar Sherpa Guide 600....
İmage


Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder! - jacobzimmer - 03-04-2016

Den kan vise to tidszoner, evt. gå på youtube og skriv "how to set a GMT watch" - så kommer det sikker noget frem der fortæller dig om hvordan man stiller det osv.


Sent from my iPhone using Tapatalk