|
Seiko Solar SATS01G er det et "ur" - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Japanske mærker og micromærker (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=71) +--- Tråd: Seiko Solar SATS01G er det et "ur" (/showthread.php?tid=78100) Sider:
1
2
|
Seiko Solar SATS01G er det et "ur" - Bsje - 14-02-2013 Men er det et "rigtigt" ur ? Hvordan ser rigtige Seiko nørder på sådan et ur ? der ikke er quatz eller mekanisk ? Re: Seiko Solar SATS01G er det et "ur" - Kristofferj - 14-02-2013 Der findes ikke rigtige eller forkerte ure, køb det du har lyst til. Og så er solar også kvarts, batteriet lades bare op ved hjælp af solens energi:-) Re: Seiko Solar SATS01G er det et "ur" - Henrik A - 14-02-2013 Hvis uret taler til dig, så køb det.. Som Kristoffer skriver er der ikke noget rigtigt eller forkert.. Men husk lige at vende tilbage, og fortæl hvordan det ender og måske et lille billede:-) Re: Seiko Solar SATS01G er det et "ur" - Bsje - 15-02-2013 tak for svar på mit begynder spørgsmål, jeg prøver at lære lidt om ure, og vil gerne investere i et ur der taler til mig " et fedt ur" men det ville også være fedt hvis uret var en god investering. tror I at dette ur vil være en god investering Re: Seiko Solar SATS01G er det et "ur" - Kristofferj - 15-02-2013 Bsje Skrev:tak for svar på mit begynder spørgsmål, jeg prøver at lære lidt om ure, og vil gerne investere i et ur der taler til mig " et fedt ur" men det ville også være fedt hvis uret var en god investering. Nej, ure er som udgangspunk ikke særlig gode invisteringer, og især ikke i det prislege. Køb det, vær glad for, og gå med det til du falder om, eller det går i stykker. Re: Seiko Solar SATS01G er det et "ur" - RunesS_phpbb3_import15750 - 15-02-2013 kristofferJ Skrev:Bsje Skrev:tak for svar på mit begynder spørgsmål, jeg prøver at lære lidt om ure, og vil gerne investere i et ur der taler til mig " et fedt ur" men det ville også være fedt hvis uret var en god investering. Kunne ikke lige finde en "SATS01G", men en "SAST01G". Det er det der Seiko Astron med GPS styring/korrektion af tiden. Limiteret udgave til 25k... Så prislejet er ikke som flertallet af Seiko Solar modellerne. Det gør det dog næppe til en mere sikker investering. Re: Seiko Solar SATS01G er det et "ur" - Bsje - 02-03-2013 Hej igen. Efter megen overvejelse kom jeg frem til at jeg købte med hjertet, da hovedet ikke var til meget hjælp jeg gik til forhandleren og kiggede grundigt på de andre interesante ure jeg tidligere havdet overvejet, og så forhandlede jeg mig til en god handel hvor jeg fik 2 super flotte ure, som jeg er helt vild med, Først et Spring Drive Ananta5R86-OALO, jeg er vild med designet og den hvide skive det andet er også et Ananta automati 6R2-00P0 SAEC017 Limited edition på 500stk Hvordan får jeg lige uploade fotos af mine to nye babyer ? jeg får at vide at filen er for stor ?? Re: Seiko Solar SATS01G er det et "ur" - Henrik A - 02-03-2013 Bsje Skrev:Hej igen. Fantastiske ure.. Kan næsten ikke vente på billeder:-) Hvis alt går vel, lander jeg et til sommer:-) Re: Seiko Solar SATS01G er det et "ur" - Joepete - 02-03-2013 Hej Steen Jeg glæder mig super meget til at se billederne af dine Seikøer Her er der en vejledning til at uploade billeder: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=10&t=15280" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=10&t=15280</a><!-- l --> Det er altid en god ide at beskære og formindske billederne til ca. 30% af original størrelse, og gemme dem i JPG format. På den måde fylder de ikke så meget, og dette letter uload til Photobucket, Imageshack eller deslige. Hav en god lørdag aften - og til lykke med dine nye ure Re: Seiko Solar SATS01G er det et "ur" - Bsje - 03-03-2013 Hej igen Her er så billeder af mine nye Sikøer SPS007J1 Cal 5R86-DALO ![]() ![]() Og her er det andet SAEC017 Cal 6R21-00P0 Limited edition 382/500 ![]() ![]()
|