Urdebatten / Urforum
Julegaven til ham selv :oP - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: Julegaven til ham selv :oP (/showthread.php?tid=77914)

Julegaven til ham selv :oP - HenrikT - 06-12-2012

Ja, så er der indkøbt spritnyt Rolex. Det har været lidt turbulent på det sidste . . .indenfor 4-5 måneder havde jeg Rolex SubC 116610LN, PAM112 og Planet Ocean XL orange Icon_rolleyes . Ellers fedt ur det PO . . .til gengæld var 112 slet ikke mig.

Rolex er nok bare mest mig . . .indtil nu ihvertfald. Sub'en blev jeg egentlig aldrig helt dus med. Et fantastisk ur, det gik som et radiostyret. Men komforten var så som så, og så de brede horn dér Icon_e_surprised
Jeg er ellevild med mit nye GMT. Det sidder mere komfortabelt - hornene ser pæne ud i forhold til kassen, og det lille 'bling' kan jeg også godt li' Icon_mrgreen

İmage

Re: Julegaven til ham selv :oP - pbr - 07-12-2012

Tillykke med det, Henrik Icon_e_smile

Det er et super flot ur ! Men er kassen ikke samme størrelse som Sub' en ?? .................... men det var måske et SDDS du havde ?

Re: Julegaven til ham selv :oP - HenrikT - 07-12-2012

pbr Skrev:Tillykke med det, Henrik Icon_e_smile

Det er et super flot ur ! Men er kassen ikke samme størrelse som Sub' en ?? .................... men det var måske et SDDS du havde ?

Tak skal du ha'. Både horn og kronebeskyttere er en anelse større på SubC. Det gør GMTII lidt mere harmonisk efter min mening. Men smag og behag er jo heldigvis forskellig.

Re: Julegaven til ham selv :oP - pbr - 07-12-2012

HenrikT Skrev:

Tak skal du ha'. Både horn og kronebeskyttere er en anelse større på SubC. Det gør GMTII lidt mere harmonisk efter min mening. Men smag og behag er jo heldigvis forskellig.

OK ? Det vidste jeg godt nok ikke ............. men det er rart, at man stadig kan blive overrasket ! Icon_e_biggrin Det kunne være sjovt, at se GMT'en og Sub'en ved siden af hinanden.

Men jeg er enig i, at den nye Sub ser lidt for "beefy" ud - i hvert fald til min smag.

Re: Julegaven til ham selv :oP - HenrikT - 07-12-2012

pbr Skrev:
HenrikT Skrev:

OK ? Det vidste jeg godt nok ikke ............. men det er rart, at man stadig kan blive overrasket ! Icon_e_biggrin Det kunne være sjovt, at se GMT'en og Sub'en ved siden af hinanden.

Men jeg er enig i, at den nye Sub ser lidt for "beefy" ud - i hvert fald til min smag.

Det er desværre for sent til et side by side shot Icon_e_sad . . . .men fandt det her af min ex-sub, hvor man måske kan fornemme forskellen :

İmage

Bliver faktisk lidt i tvivl, om ikke kronebeskytterne er ens. Men hornene er ihvertfald med sikkerhed ikke ens. Men begge kasser er selvfølgelig 40mm.

Re: Julegaven til ham selv :oP - Mikael L._phpbb3_import15700 - 07-12-2012

Min GMT llC-er er den Rolex jeg har haft i længst tid, næsten, ca. +5 år, det er og bliver, det mest harmoniske nyere Rolex jeg nogen sinde har haft....(udover min gamle 1680-er old-style plexi etc.)

Så tillykke med det, et superfedt ur i den pre-nye Rolex-stil...
İmage

Mikael

Re: Julegaven til ham selv :oP - HenrikT - 08-12-2012

Mikael Lange Skrev:Min GMT llC-er er den Rolex jeg har haft i længst tid, næsten, ca. +5 år, det er og bliver, det mest harmoniske nyere Rolex jeg nogen sinde har haft....(udover min gamle 1680-er old-style plexi etc.)

Så tillykke med det, et superfedt ur i den pre-nye Rolex-stil...
İmage

Mikael

Tak . . . . .og god weekend

Re: Julegaven til ham selv :oP - KlausM - 08-12-2012

Sådan en GMT IIC er bare et super flot og vellykket ur!
Flot billede.
Mvh
Klaus

Re: Julegaven til ham selv :oP - HenrikT - 08-12-2012

KlausM Skrev:Sådan en GMT IIC er bare et super flot og vellykket ur!
Flot billede.
Mvh
Klaus

Tak skal du ha' . . . her er et lidt større Icon_e_smile

http://www.powershots.dk/filer/116710LN.jpg

Re: Julegaven til ham selv :oP - Len - 10-12-2012

Rigtigt lækkert ur. Icon_e_biggrin Stort tillykke med det ...