Urdebatten / Urforum
UR12 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: UR12 (/showthread.php?tid=77654)

Sider: 1 2

UR12 - Søren Ingvardsen - 06-09-2012

Kære Alle!

Der er sikkert nogle der går rundt og tænker - hvordan går det med planlægningen, bliver det til noget, sker der overhovedet noget .... osv osv. Hertil kan jeg klart svare - ikke en skid! Beklager!

Jeg er deværre sygemeldt fra mit arbejde og har efterhånden været det RIGTIG længe. Jeg kan endnu ikke sige hvornår jeg er tilbage på arbejde men med meget stor sandsynlighed når jeg ikke at være 100% klar til weekenden den 17. - 18. november hvor jeg/vi snakked om et ur møde.

Hvis jeg ikke kan være med falder ideen med at bruge skolen og Søsportcentret desværre væk - i hvert tilfælde til de meget fordelagtige priser.

På nuværende tidspunkt ser jeg mig derfor DESVÆRRE Icon_e_sad Icon_e_sad nødt til at trække tilbudet om at værre "vært" til UR12 tilbage.

Som skrevet er jeg rigtig ked af at skulle træffe denne beslutning men som det ser ud nu går det ikke. Men men - hvem ved - måske er UR13 i marts april måned. Der er jeg helt sikkert 100% klar igen!!

Igen - beklager!!

Bedste hilsner
Søren

Re: UR12 - Jacob K_phpbb3_import15709 - 06-09-2012

Hej Søren

Det er jeg rigtig ked af at høre, specielt at du ikke er OK !!

Jeg havde glædet mig til UR12, men håber så der kommer et UR13.

MVH

Jacob

Re: UR12 - dreamwatch.dk - 06-09-2012

Søren Ingvardsen Skrev:Kære Alle!

Der er sikkert nogle der går rundt og tænker - hvordan går det med planlægningen, bliver det til noget, sker der overhovedet noget .... osv osv. Hertil kan jeg klart svare - ikke en skid! Beklager!

Jeg er deværre sygemeldt fra mit arbejde og har efterhånden været det RIGTIG længe. Jeg kan endnu ikke sige hvornår jeg er tilbage på arbejde men med meget stor sandsynlighed når jeg ikke at være 100% klar til weekenden den 17. - 18. november hvor jeg/vi snakked om et ur møde.

Hvis jeg ikke kan være med falder ideen med at bruge skolen og Søsportcentret desværre væk - i hvert tilfælde til de meget fordelagtige priser.

På nuværende tidspunkt ser jeg mig derfor DESVÆRRE Icon_e_sad Icon_e_sad nødt til at trække tilbudet om at værre "vært" til UR12 tilbage.

Som skrevet er jeg rigtig ked af at skulle træffe denne beslutning men som det ser ud nu går det ikke. Men men - hvem ved - måske er UR13 i marts april måned. Der er jeg helt sikkert 100% klar igen!!

Igen - beklager!!

Bedste hilsner
Søren

Det skal du ikke tænke på Søren, brug du kræfterne på et komme oven på igen, rigtig god bedring.

Re: UR12 - michael.b - 06-09-2012

God bedring , Håber du kommer ovenpå snart.

Re: UR12 - Joepete - 06-09-2012

Du ønskes også en rigtig god bedring her fra Icon_exclaim

Re: UR12 - baun - 06-09-2012

Ej Søren. Det er jeg ked af at høre. Det er rigtig træls for dig. Icon_cry

Håber du kommer ovenpå igen snart og at du dog trods alt kan nyde urene og følge med i debatten her på siden.

Som tidligere sagt, du er altid velkommen i Nyborg.

vh Baun

Re: UR12 - hannover_dk - 06-09-2012

du får også en god bedring herfra -
vh

Re: UR12 - willy - 06-09-2012

Chin up and get well soon . Willy

Re: UR12 - Len - 06-09-2012

Det er kun ure... Håber du får det bedre snart.

Re: UR12 - Mikael L._phpbb3_import15700 - 06-09-2012

Her fra redaktionen skal også lyde en god bedrings hilsen...

Mikael