Urdebatten / Urforum
GP Seahawk mm - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: GP Seahawk mm (/showthread.php?tid=77255)

Sider: 1 2

GP Seahawk mm - Janus2312_phpbb3_import15829 - 07-05-2012

Hej purister
Jeg er ny her på stedet, og har lidt svært ved at finde rundt...Icon_e_smile Men hvis der skulle være nogen som læser dette, og kan hjælpe med lidt info om min seneste erhvervelse, vil jeg blive svært glad! Ure fylder en del i min hverdag, men jeg ved ikke meget om dem. Mit seneste ur er en GP Seahawk, ref. 7300. Jeg skal gerne forsøge at poste billeder, når den kommer tilbage fra 10.000 km eftersyn...

Re: GP Seahawk mm - jk_phpbb3_import15746 - 07-05-2012

Velkommen til! Jeg er ikke GP ekspert, men her er da en fin artikel om Sea Hawk familiens historie.
JK

http://www.p178host.com/gpgallery/seahawk_waffle/seahawk_history.html

Re: GP Seahawk mm - TioMalo - 08-05-2012

İmage

Velkommen.
SUPER klokke. Et af de få ure (som ikke er en Rolex), jeg blev dus med med det samme !
Og jo, det er et dykkerur, når man skifter den originale gummiremme på.
Hvis jeg skulle vælge kun et ur, ville Rolex Sub uden dato nok komme på første plads, men kun pga. vanen...
GP Seahawk II er et ur som er både et dress- og tool watch på en gang.
Og - rent kvalitetsmæssigt & ang. værket, må jeg med blødende hjerte indrømme at vi er i et gategori ovenpå Rolex (som den igen er ellers evigt holdbart & holder prisen...).
Kan ikke lide GP´s andre modeller, men - Seahawk II er både harmonisk og det lykkes med den vanskelige opgave for at være både stilfuld på den dressy og den lidt mere sporty- & toolaktigt måde...

Tillykke med din Seahawk - John

Re: GP Seahawk mm - Janus2312_phpbb3_import15829 - 10-05-2012

Hej igen
Jeg har lidt problemer med at navigere rundt her, men det kommer jo nok....
Mit GP Seahawk er ikke af så ny dato, som det Tilo har postet et billede af, det er langt mindre sporty, og mere "dresset". Jeg skal nok forsøge at poste et billede når det kommer tilbage fra service. Jeg er dog super glad for det! Lige nu har jeg et andet GP på, et ref. 7000 med guldlynette, som jeg også synes er et fint ur!
Og så mange tak for svar, jeg kommer til at spørge om en masse fremover.....

Re: GP Seahawk mm - willy - 13-05-2012

Janus2312 Skrev:Hej igen
Mit GP Seahawk er ikke af så ny dato, som det Tilo har postet et billede af, det er langt mindre sporty, og mere "dresset". Jeg skal nok forsøge at poste et billede når det kommer tilbage fra service. Jeg er dog super glad for det! Lige nu har jeg et andet GP på, et ref. 7000 med guldlynette, som jeg også synes er et fint ur!
Are all the watches named owned by you? If so you have some very intresting watches in your collection.The GP Seahawk is a fantastic used buy right now and a very good watch Icon_e_wink Willy

Re: GP Seahawk mm - Janus2312_phpbb3_import15829 - 18-05-2012

Hi again
Yeah I have the watches mentioned in my signature, and quite a few more.... I've onliy been collecting for a couple of years, and unfortunately I don't know much about them, I just buy with my heart...... I'm eager to learn more, though, and this site is great for me! I would like to meet other of you guys, to talk, look and get inspired about watches, how do one get invited? Or maybe I should myself make an invitation, since I have great space near Rådhuspladsen in Cph?
And thanks for the interest, by the way....

Re: GP Seahawk mm - willy - 18-05-2012

willy Skrev:
Janus2312 Skrev:Hej igen
Are all the watches named owned by you? If so you have some very intresting watches in your collection.The GP Seahawk is a fantastic used buy right now and a very good watch Icon_e_wink Willy
You will be most welcome to come to our watch meetings.There are many on this site who know a lot about all types of watches so just ask away.That is why we are all here.Buying with the heart is often the best way,just like buying art. Icon_e_wink Willy

Re: GP Seahawk mm - Janus2312_phpbb3_import15829 - 19-05-2012

İmage
İmage

Re: GP Seahawk mm - willy - 19-05-2012

Janus2312 Skrev:İmage
İmage
Which Martin Braun watch do you have.He is a fantastic watch maker. Willy

Re: GP Seahawk mm - Janus2312_phpbb3_import15829 - 19-05-2012

I've got the EOS, with a White face. It's from the very first line of EOS, my has number 13.... I'll post a picture later.