Urdebatten / Urforum
Claus Tukjær - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Claus Tukjær (/showthread.php?tid=77143)

Claus Tukjær - willy - 14-04-2012

I have just heard that Claus has been thrown off this site.Is this true? I hope not because he was a very good connection between Urdebatten and this site.Any body know if this is true or just a rumour? Willy

Re: Claus Tukjær - khbk - 14-04-2012

Det ser sådan ud. We are not amused!

Re: Claus Tukjær - TDN - 14-04-2012

Prøv at læse tråden om signatur.

Her nægter han at følge reglerne og opfører rent ud sagt barnligt (set udfra for dem der kun læser den tråd, om der ligger andet bagved den opførsel ved jeg ikke).

Men mon ikke han selv er smuttet i trods.

Mvh
Thomas

Re: Claus Tukjær - willy - 14-04-2012

TDN Skrev:Prøv at læse tråden om signatur.

Her nægter han at følge reglerne og opfører rent ud sagt barnligt (set udfra for dem der kun læser den tråd, om der ligger andet bagved den opførsel ved jeg ikke).

Men mon ikke han selv er smuttet i trods.

Mvh
Thomas
Ok i have just read Signatur i have just overlooked it before.Thank you.

Re: Claus Tukjær - Bjarne - 14-04-2012

Claus er absolut ikke smidt ud af forumet, men har selv valgt at forlade urforum.dk

Jeg har fortalt Claus at han altid er velkommen og beklager det også.

Re: Claus Tukjær - hannover_dk - 14-04-2012

Ja det er jo enhver frit for at forlade forum - selv om det er beklageligt, Jeg synes ikke konflikten var af en karakter som skulle udløse en udmeldelse, men det kan kun Claus beslutte - og godt det i alle fald var den vej, og ikke forum der udelukkede. Nu må så så mange andre som muligt bygge bro - det er surt med konflikter, også selv om nogen ikke mener det er konflikter, så gavner det ikke vores sammenhold ret meget. Min holding er at bygge bro det jeg kan, men jo også, at det kan være svært at bruge tid mange steder.
Keep smiling Icon_e_smile
I får lige et svanetræk - nogle flytter sig altid İmage
og det hav de trak over - oprørt og dog smukt - som tingene i urfora kan være det:
İmage
og den himmel de trak over - set nogle timer efter - Gid mange vil undlade at lade solen gå ned over deres vrede, men løse ting i venskab over dagen
İmage

Alt skudt fra min herlige sommerhus.
vh

Re: Claus Tukjær - willy - 14-04-2012

hannover_dk Skrev:Ja det er jo enhver frit for at forlade forum - selv om det er beklageligt, Jeg synes ikke konflikten var af en karakter som skulle udløse en udmeldelse, men det kan kun Claus beslutte - og godt det i alle fald var den vej, og ikke forum der udelukkede. Nu må så så mange andre som muligt bygge bro - det er surt med konflikter, også selv om nogen ikke mener det er konflikter, så gavner det ikke vores sammenhold ret meget. Min holding er at bygge bro det jeg kan, men jo også, at det kan være svært at bruge tid mange steder.
og det hav de trak over - oprørt og dog smukt - som tingene i urfora kan være det:
İmage
og den himmel de trak over - set nogle timer efter - Gid mange vil undlade at lade solen gå ned over deres vrede, men løse ting i venskab over dagen
İmage

vh
Very well said about never let the sun go down on anger.Time is the most exspensive commodity in the world,no amount of money can buy it back again.To waste it on anger is waste indeed. Willy

Re: Claus Tukjær - mnielse - 14-04-2012

hannover_dk Skrev:Ja det er jo enhver frit for at forlade forum - selv om det er beklageligt, Jeg synes ikke konflikten var af en karakter som skulle udløse en udmeldelse, men det kan kun Claus beslutte - og godt det i alle fald var den vej, og ikke forum der udelukkede. Nu må så så mange andre som muligt bygge bro - det er surt med konflikter, også selv om nogen ikke mener det er konflikter, så gavner det ikke vores sammenhold ret meget. Min holding er at bygge bro det jeg kan, men jo også, at det kan være svært at bruge tid mange steder.
İmage
İmage

vh

Smukke billeder! Fra vores sommerhus er der kun mulighed for at fotografere træer, sten og elge:-)

Mvh. Jon

Re: Claus Tukjær - hannover_dk - 14-04-2012

jonnielse Skrev:Smukke billeder! Fra vores sommerhus er der kun mulighed for at fotografere træer, sten og elge:-)

Mvh. Jon
Hit med billeder Icon_e_biggrin Jeg fik den rotary aquaplunge diver du linkede mig til. Den var jo uskarpt fotograferet, men med orignal box - og jeg synes den ser flot ud, så det er faktisk længe siden, jeg har gået rundt og ventet på posten. Billeder vil følge, men TAK til Jon for at være opmærksom på mit ur-område Icon_e_biggrin
vh